XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zojuist alles rond gekregen voor mijn nog te bouwen huis :)

Ik heb te horen gekregen dat ik een narcist ben. Dat wist ik al langer, maar het is wel fijn dat andere mensen ook mijn superioriteit zien. Ik zie narcisme als een goed iets.

Dat me mama zei dat ik een pakje shag mocht kopen.

Daar kan alleen marcel tot nu toe op antwoorden

Als je van dikke tet*en houdt is het wel wat.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

wat jij zegt braddda
ot: ik ga zo zuipen en weet dat er een hoop sletjes zijn die ook dronken worden
twijfel of ik me pistool moet ontladen of niet

Waar ga jij op maandagavond zuipen waar veel dronken sletjes rondslingeren?

Als je van dikke tet*en houdt is het wel wat.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Waar ga jij op maandagavond zuipen waar veel dronken sletjes rondslingeren?
Wat vriendinnen die ik al een tijdje ken hebben een chalet gehuurt en dat is voor mij maar 15min rijden en die hebben ook vriendinnetjes meegenomen die willen zuipen, en vroegen of ik langs kwam.
Maargoed geen tijd om me pistool te ontladen, dus loop met een geladen pistool op zak. Ik hoop dat het niet zo koud als gister word:mad:

Wat vriendinnen die ik al een tijdje ken hebben een chalet gehuurt en dat is voor mij maar 15min rijden en die hebben ook vriendinnetjes meegenomen die willen zuipen, en vroegen of ik langs kwam.
Maargoed geen tijd om me pistool te ontladen, dus loop met een geladen pistool op zak. Ik hoop dat het niet zo koud als gister word:mad:

En jij bent de enige dude?

Vanavond soort van date met een superhottie waar ik al een tijdje mee bezig was.

Het feit dat ik hier vanaf donderdag heb doorgebracht en nu net een uurtje thuis ben, doodop maar zeer voldaan. Wel bijna ontslagen ( fijn dat de supermarkt tegenwoordig ook op zondag open is, ik moest werken en dat was vergeten, oeps ). Nu vrij tot morgenavond en volgende week naar Mallorca, life is b-e-a-utifull. :heart:

"ik loop wel even mee naar beneden"

En daarna bijna een emmer water over je kop krijgen van die pa hahaha heerlijk!!!

PR bankdrukken.:)

Zo trainen, eindelijk van DBB verlost voor een tijdje.

Eigenlijk ben je gewoon een aansteller, klagen over pijn aan je ellebogen maar wel kunnen bankdrukken? :p

Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik pijn aan m´n ellebogen heb, hooguit dat ze gevoelig zijn.
Ik merk toch een bekoeling in onze vriendschap de laatste tijd, cod.
Wil je erover praten?
:p

Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik pijn aan m´n ellebogen heb, hooguit dat ze gevoelig zijn.

Ik heb het voornamelijk over het feit dat je in de ziektewet zit. ;)

Ik merk toch een bekoeling in onze vriendschap de laatste tijd, cod.
Wil je erover praten?
:p

Dit is al de tweede of derde keer dat je erover begint. Als je erover wilt praten dan mag je me altijd een pb sturen hoor.
:verneder:

Terug
Naar boven