- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Als dat maar gebeurt nadat ik mezelf heb voortgeplant

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat maar gebeurt nadat ik mezelf heb voortgeplant

dat ik voor de spiegel zat te pozen en ik keek zo naar rechts stond mn oma te kijkenen ik dacht nog dat de kust veilig was

wat jij zegt braddda
wat jij zegt braddda
ot: ik ga zo zuipen en weet dat er een hoop sletjes zijn die ook dronken worden
twijfel of ik me pistool moet ontladen of niet
wat jij zegt braddda
ot: ik ga zo zuipen en weet dat er een hoop sletjes zijn die ook dronken worden
twijfel of ik me pistool moet ontladen of niet
Wat vriendinnen die ik al een tijdje ken hebben een chalet gehuurt en dat is voor mij maar 15min rijden en die hebben ook vriendinnetjes meegenomen die willen zuipen, en vroegen of ik langs kwam.Als je van dikke tet*en houdt is het wel wat.
---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------
Waar ga jij op maandagavond zuipen waar veel dronken sletjes rondslingeren?

Wat vriendinnen die ik al een tijdje ken hebben een chalet gehuurt en dat is voor mij maar 15min rijden en die hebben ook vriendinnetjes meegenomen die willen zuipen, en vroegen of ik langs kwam.
Maargoed geen tijd om me pistool te ontladen, dus loop met een geladen pistool op zak. Ik hoop dat het niet zo koud als gister word![]()
Vanavond soort van date met een superhottie waar ik al een tijdje mee bezig was.

Eigenlijk ben je gewoon een aansteller, klagen over pijn aan je ellebogen maar wel kunnen bankdrukken?![]()

Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik pijn aan m´n ellebogen heb, hooguit dat ze gevoelig zijn.

Ik merk toch een bekoeling in onze vriendschap de laatste tijd, cod.
Wil je erover praten?

?Nee was 1 andere gozer en 6 chicks ( op 2 na)