XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

oh je spreekt af dat je geen coïtus hebt:p, had ze een gun ofzo toen je daarmee instemde

nee, als jij IEDERE dag 2-3x gaat duwen dan is het niet meer leuk, droogvrijen vond ik ook leuk en je kan het doen zolang je zelf wilt (uren). Gewoon afwisseling, laatste tijd ook intieme zoen partijen maar wtf... wat zit ik hier allemaal te typen

dat blijft leuk , ook al doe je het 10x per dag

haha:P ik ken dat gevoel:P over paar maand ben je der mischien kwijt ( :O :'( ) en dan mogen wij plagen:D

Kzie wel hoe het loopt, ik pak het toch heeeeeeeeel anders aan als die scharrel bishes en tot nu toe gaat het goed. We hadden wel gesproken of we nu een vaste relatie hebben maar dat is nog niet helemaal officieel, wel regels afgesproken niet naar andere mensen meer kijken.

nouzegg.:(
rijst dit gaat niet goedkomen, niet naar andere mensen kijken... dat kan gewoon niet

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 19:12 ----------

fifa @ ps3 ,

rustig

Laatst bewerkt:
Kzie wel hoe het loopt, ik pak het toch heeeeeeeeel anders aan als die scharrel bishes en tot nu toe gaat het goed. We hadden wel gesproken of we nu een vaste relatie hebben maar dat is nog niet helemaal officieel, wel regels afgesproken niet naar andere mensen meer kijken.
:roflol:
Hoe hou je het vol. Wat een bullshit regel ook. Ze mag kijken naar wie ze wil, 's avonds ligt ze toch wel bij jou in bed en niet bij die ander. ;)

:roflol:
Hoe hou je het vol. Wat een bullshit regel ook. Ze mag kijken naar wie ze wil, 's avonds ligt ze toch wel bij jou in bed en niet bij die ander. ;)

Wat is bedoel met kijken niks aanraken etc etc, ze mag 3 kussen geven aan vrienden maar meer niet. Gister samen uitgeweest (met vrienden van haar en mij erbij) zij had zo knettergeile blonde dame, 1:65 zwaar geil, wel klein maar faurkkkk. En ik netjes zijn en niet voelen ofzo, wel mee staan ze praten als een heer.

Maar heb me netjes gehouden, en zei deed gelukkig hetzelfde. Helaas een of andere takke junk van 18 terugreis in de trein verpest gvd, dus intieme momentje maar ingehaald bij haar op de bank van 4:30 tot iets voor 7:00.

Jaja..... ik zit hier met een dikke big smile me dagelijkse dagboek dbb in te vullen hahaha en jullie mogen lekker haten:heart:

Wat is bedoel met kijken niks aanraken etc etc, ze mag 3 kussen geven aan vrienden maar meer niet. Gister samen uitgeweest (met vrienden van haar en mij erbij) zij had zo knettergeile blonde dame, 1:65 zwaar geil, wel klein maar faurkkkk. En ik netjes zijn en niet voelen ofzo, wel mee staan ze praten als een heer.

Maar heb me netjes gehouden, en zei deed gelukkig hetzelfde. Helaas een of andere takke junk van 18 terugreis in de trein verpest gvd, dus intieme momentje maar ingehaald bij haar op de bank van 4:30 tot iets voor 7:00.

Jaja..... ik zit hier met een dikke big smile me dagelijkse dagboek dbb in te vullen hahaha en jullie mogen lekker haten:heart:

Dat is geen haten brah, vind het wel iets vertederends hebben die kalverliefde.:p

net inktvis ringen op nu gefrituurde kippepootjes mmmmmmmm

inkvisringen, die shit is toch goor.

Heb me meal voor de komende paar dagen weer klaarstaan
500 gram rijst (onbereid) 1000 gram kip (onbereid) 1000 gram van stuk of 11 soorten groente (1000 gram) onbereid.

Opwokken, grote pan, en wanneer ik wil heb een een clean meal :)

inkvisringen, die shit is toch goor.

Heb me meal voor de komende paar dagen weer klaarstaan
500 gram rijst (onbereid) 1000 gram kip (onbereid) 1000 gram van stuk of 11 soorten groente (1000 gram) onbereid.

Opwokken, grote pan, en wanneer ik wil heb een een clean meal :)

Nice. Gebruik je nog kruiden?

Nice. Gebruik je nog kruiden?

Ik gebruik graag knoflook en Chillipeper als ik met kip bezig ben, verder ook grof zeezout, zwarte peper en peterselie.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 21:31 ----------

ik heb ze zegmaar gemarineerd in een soort knoflook/chillipeper pasta

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 21:32 ----------

ik bench eindelijk 100kg!

karma (A)
netjes

Hoe lang train je?

Dat komt juist alleen maar a la stalker over. :roflol: Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.

Oh en het geeft een beetje de indruk 'ik kijk wel veel naar je maar ik durf je niet aan te spreken dus probeer ik het via internet'.

Gast ik heb het niet stalkerig oogcontact. als z1000 het heeft over oogcontact dan neem ik aan dat het gewoon normaal oogcontact is of zelfs een beetje flirtend. Als dat niet het geval is is het sowieso niks

Main b*ch is ****able as ****

zou eerst uitgaan, kreeg te horen dat we slagroomspuit konden ophalen, hasj opgehaald en toen 3 sessies gedaan , eerst hasj daarna 2 balonnies tegelijk. 2de keer was zo ziek in het midden van die 2de ballon deed ik me ogen dicht en hoorde niks. paar sec later ineens dit geluid vanaf 4:30

http://www.youtube.com/watch?v=ymNFyxvIdaM&ob=av2e

daarna geluid van jongen naast me, daarna die van rechtvoor me en uiteindelijk ook van die laatste, heeeeel ziek

nu dit luisteren met alles dicht en dan heerlijk slapen, 8 dagen niet gefapt and iaintevenmad.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=NhJpV11spJU&feature=related

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven