- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Ja moet ik gaan uitreken. 3 dik maal 11 breed. Is 33 mensen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja true. Maar ik zie haar hoogstens 1x in de maand in de bus. En 7 uur sochtends is gewoon echt ****ed up. Half slaperig. Heel de bus is stil.

en die chick, doet ze dingen stiekem of ik had hetzelfde met surinaamse chick alleen die deed dat nietals dat zo is begin der nie aan;p
Ja uiteraard heb ik dat gedaan. Maar was gewoon t**fus druk. Stond een rij van 3 mensen dik.
Ik ga haar morgen wel toevoegen op FB. Echt epic, maar **** it
Dat komt juist alleen maar a la stalker over.Als je al met haar gepraat hebt dan kun je er wel toevoegen hoor. Zeker als je regelematig oogcontact hebt .
Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.dat komt juist alleen maar a la stalker over.Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.
Oh en het geeft een beetje de indruk 'ik kijk wel veel naar je maar ik durf je niet aan te spreken dus probeer ik het via internet'.

met dat laatste ben ik het ook wel eens.Dat komt juist alleen maar a la stalker over.Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.
Oh en het geeft een beetje de indruk 'ik kijk wel veel naar je maar ik durf je niet aan te spreken dus probeer ik het via internet'.
Dat komt juist alleen maar a la stalker over.Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.