AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nieuw rooster, maandag en dinsdag vrij

zo zonnebank ophalen

not mad

lekker hitte:D , heb ook 1tje bovenstaan;d hah

niet zoals ik zou willen, lampen zijn ook al redelijk oud. Binnenkort maar is kijken voor nieuwe lampen, naja de zonnestudio is tot die tijd 200meter van hier

Ja true. Maar ik zie haar hoogstens 1x in de maand in de bus. En 7 uur sochtends is gewoon echt ****ed up. Half slaperig. Heel de bus is stil.

Ja, dat is dan wel lastig ja. Zou niet vragen of ze een vriend heeft, **** it. :P

Maar dan maar via FB lijkt me, zeg je gewoon dat je het niet kon laten.

precies hah, verhaaltje erom heen bedenken en dan denkt ze der al niet eens meer aan

lui zijn, push ups totdat ik blauw zie, biceps verplaatsen naar morgen, 4 nieuwe oefeningen die ik een keer kans wil geven, oa rope hammer curls, spider curls

Laatst bewerkt:
die Afghani chick waar ik het laatst in nachtcafe over had, die ouders zijn best wel en ze mag geen vriend...dus als er iets gebeurt word het alleen maar een oppervlakkige relatie gebaseerd op coïtus :D

en die chick, doet ze dingen stiekem of ik had hetzelfde met surinaamse chick alleen die deed dat niet:P als dat zo is begin der nie aan;p

en die chick, doet ze dingen stiekem of ik had hetzelfde met surinaamse chick alleen die deed dat niet:P als dat zo is begin der nie aan;p

kwee nie, we gaan volgende week een keertje wat doen, kitty has claws dus het vooruitzicht is goed.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 15:36 ----------

u mad?

u jelly?

u mirin?

Ja uiteraard heb ik dat gedaan. Maar was gewoon t**fus druk. Stond een rij van 3 mensen dik.

Ik ga haar morgen wel toevoegen op FB. Echt epic, maar **** it

Als je al met haar gepraat hebt dan kun je er wel toevoegen hoor. Zeker als je regelematig oogcontact hebt .

Als je al met haar gepraat hebt dan kun je er wel toevoegen hoor. Zeker als je regelematig oogcontact hebt .
Dat komt juist alleen maar a la stalker over. :roflol: Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.

Oh en het geeft een beetje de indruk 'ik kijk wel veel naar je maar ik durf je niet aan te spreken dus probeer ik het via internet'.

dat komt juist alleen maar a la stalker over. :roflol: Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.

Oh en het geeft een beetje de indruk 'ik kijk wel veel naar je maar ik durf je niet aan te spreken dus probeer ik het via internet'.

+1 :)

Niet toevoegen op facebook. Dat kon toen je 14 was, maar nu niet meer..

dat valt wel mee, zolang hij niet achter haar aan gaat zitten rennen.

hah porunga, knock yourself out:D
k moet zelf nog 2 weken wachten voordat ik chick weer kan zien *tentamens*
dus je ligt voor op mij :p

Dat komt juist alleen maar a la stalker over. :roflol: Ik ken genoeg wijven die een kerel kennen die de hele tijd loopt te kijken en hun dan toevoegt op facebook. En dan negeren ze hem en lachen hem uit.

met dat laatste ben ik het ook wel eens.

Kwam net terug van motorrijles, reed op m'n Peugot Fox snor. Kwam er zo'n irritante wielrenner achter me hangen, echt vlak achter me. Heb hem een halve minuut gegeven en toen de voorrem ingeknepen, hij vloog zo links langs me heen..:) Kneuzen.

+ nog 1

en hoe langer je alleen oogcontact hebt hoe enger het is als je haar in eens toevoegt op facebook.

zonnebank staat

gelijk dikke pomp in me biceps :P

Wil me tanden bleken maar weet niet of de strips van de halve kuur voor boven en onder tanden zijn, iemand?

Terug
Naar boven