AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zo maximize v2 nemen, had om 4 uur shoarma gegeten dus me maag zal wel enigszins leeg zjn =)

zo maximize v2 nemen, had om 4 uur shoarma gegeten dus me maag zal wel enigszins leeg zjn =)

1st keer dat je maximize v2 gebruikt?
Ik dacht dat het zou tegenvalen in vergelijking met no-xplode 2.0 na de ingredienten vergeleken te hebben dus deed 1,25 scoop. Ging fokking hard en goede focus, 0,75 scoop was ook goed geweest xD

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 18:01 ----------

Weet iemand toevallig een goede webshop evenals zalando/score etc. voor kleren? Met merken zoals G-Star, Replay Diesel etc.

Thx Karma will be rewarded

www.voorwinden.nl http://www.jeansandfashion.com www.denimwinkel.nl

Weet iemand toevallig een goede webshop evenals zalando/score etc. voor kleren? Met merken zoals G-Star, Replay Diesel etc.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 19:11 ----------

http://www.jeansonline.nl/index.php

Ik logde in en zag dat ik 2 kaarten had gekregen (2 gele = 1 rood). Blijkbaar door 1 report. Ben de comment wel vergeten, hoop er nog op te komen maar vrees het. Gelukkig was het een droom = dag goed.

toch ff langs chick geweest en nu al lekker slapen:D

Alweer een zalige avond/nacht nomnnonmnonm

1st keer dat je maximize v2 gebruikt?
Ik dacht dat het zou tegenvalen in vergelijking met no-xplode 2.0 na de ingredienten vergeleken te hebben dus deed 1,25 scoop. Ging fokking hard en goede focus, 0,75 scoop was ook goed geweest xD

nee man, maar wel voor het eerst in paar weken aan de pre workout :)

ot; vanavond cod tournooi heujjj zo nog ff 2 uurtjes spelen :o

scheikunde tentamen goed genoeg gemaakt :D

snel vraagje: Fe2+ heeft toch 1 elektron meer dan Fe3+?

dus stel dat Fe2+ 50 elektronen heeft dan heeft Fe3+ 49 elektronen

Laatst bewerkt:
dat me lul weer gegroeid is - jelqen ftw.

Terug
Naar boven