AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Boys ik ga morgen op nuchtere maag met noxi trainen, moet ik er ook whey bij nemen voordat ik ga trainen? Of totaal nuchter met alleen noxi.

Alweer lekkere avond achter de rug..... heerlijk in bed gelegen met me meisje die net 5min de deur uit is. Ging daarna meteen naar wc en heb de grootste scheet in me leven gelaten **** de wat... ik weet zeker dat het een dikke 10sec vol gas was met daarna nog een paar kleintjes.

shet... wat was dat een heerlijk gevoel een soort anale ejectie LOL.

ZO nu heerlijk slapen.

Laatste tentamen vandaag :D, morgen nog even presenteren en dan ben ik eindelijk klaar met die fcking tentamens..

Voor deze periode :/

Eerste uur te laat -> hele dag vrij genomen. :o
Straks ook nog een pakketje van B&F. Morgen alleen wel weer een tentamen. :(

Like a boss Primo

Zo maar eens naar de gym :)

Dat ik gister lekker heb getraind :)

****ing nice hometrainer voor 50 eu op de kop getikt. Komen hem nog langsbrengen ook, you mad?:D

scheikunde tentamen goed genoeg gemaakt :D

snel vraagje: Fe2+ heeft toch 1 elektron meer dan Fe3+?

dus stel dat Fe2+ 50 elektronen heeft dan heeft Fe3+ 49 elektronen

ja, 2+ geeft aan dat hij 2 protonen meer heeft dan elektronen, dus 3+ heeft er 3 protonen meer dan elektronen.

als de protonen dus onveranderd zijn, zijn het de elektronen die in aantal afnemen.

Fe = 26 protonen en 26 elektr
Fe2+ = 26 protonen en 24 elektr
Fe3+ = 26protonen en 23 elektr

Me noten waren op, dus ik zei dat tegen me moeder

Komt me pa aanlopen schreeuwt die, "daar gaan je gains!"

Dat ik net skyrim wilde bestellen en dat ik hem gelijk kon kopen, **** trainen vanavond!

Moest tegen vandaag toets leren/huiswerk maken. Beide niet gedaan. Toets kunnen overschrijven van m'n vriend, huiswerk in de les zelf gemaakt.
Toets : 17/20
Huiswerk weten we nog niet maar zal ook wel ok zijn :p

Terug
Naar boven