AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gamen.

hahah :roflol: :D

ruzie met een dikke chick en ecto ventje haha

de grap die ik maakte was eigelijk niet zo grappig maar toch hapten ze lekker,

zon meid op een fiets en een jongen in een auto stonden even wat te praten, ik vond het een mooie auto en ernaast 1 station mercedes met een paardentrailer eraan en keek er even na, kreeg ik zon aso opmerking ; wat zit je steeds te loeren?

ik zo, als je niet weet hoe je die chick meekrijgt zet je auto dan aan de kant en stap in die ernaast en stop dat wijf in die trailer.

jongetje was stil maar dat wijf begon te schelden, pfuuu. Jammer dit dat weer zon moet-je-bij-zijn grap is
Epic.:D

niks...

vandaag 200kg squat. 120 kg van barbell en 80kg lichaamsgewicht.

Rare squat heb je dan ... ?

Als je squat telt telt alles onder je knie niet meer mee toch??? Maar voor naturell maakt dat niet uit want hij doet alleen borst en biceps jwtz mattie

lolll de mods zijn best streng daarin. Ga het hele forum na en zoek naar pics van mij en joepio je zult niks vinden. Denk je dat de mods dom zijn ofzo?

Waar zeg ik dan op dit forum dat jij op een foto staat? Weet niet eens je naam.
Als ik op SuperNaturall google krijg ik dit:Bedoelde u: SuperNatural

OT:
Hierbij bevestigen wij u dat onderstaande bestelling door ons is verzonden.
The Elder Scrolls 5, Skyrim (PS3)

Keihard los morgen en dit weekend!

Balen, daar wil ik 'm ook gaan doen .. jij vind 'm niet zo bijster goed?

teveel theorie, ik wil ook praktijk, daarom begin ik in sept met sport en bewegingseducatie. (als ik aangenomen word, er geld namelijk een aantal testen voor om aangenomen te worden)

OT: maandag uitschrijven van school en naar uitzendbureau

Laatste tentamen goed gemaakt!

Gisterenavond zalige avond gehad... echte liefde aan de waterkant, onder een sterrenhemel dicht bij elkaar onder een goedkoop dekentje... fuarkkk wat voelde dat goed.

Daarna tot diep in de nacht slow-coïtus gehad heb het nog nooit zo lang volgehouden.

Gewoon perfecte avond, nomnonmnonm. Ben echt benieuwd hoelang we het volhouden.

rijst et begint serieus vervelend te worden nu:p open even een topic ofzo slijmbal:P

Terug
Naar boven