Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epic.ruzie met een dikke chick en ecto ventje haha
de grap die ik maakte was eigelijk niet zo grappig maar toch hapten ze lekker,
zon meid op een fiets en een jongen in een auto stonden even wat te praten, ik vond het een mooie auto en ernaast 1 station mercedes met een paardentrailer eraan en keek er even na, kreeg ik zon aso opmerking ; wat zit je steeds te loeren?
ik zo, als je niet weet hoe je die chick meekrijgt zet je auto dan aan de kant en stap in die ernaast en stop dat wijf in die trailer.
jongetje was stil maar dat wijf begon te schelden, pfuuu. Jammer dit dat weer zon moet-je-bij-zijn grap is

Sport gezondheid en management, maar is geen **** aan, ze weten niet eens voor wat ze je opleiden
vandaag 200kg squat. 120 kg van barbell en 80kg lichaamsgewicht.
vandaag 200kg squat. 120 kg van barbell en 80kg lichaamsgewicht.
SuperNaturall zei:de vorigen die de hyves van mij en thajoepio hadden gepost kregen ban. just sayin

Lol lichaams gewicht meenemen op de squat en mij vereren met een pm ^^
Gelukkig heb ik nergens zijn hyves adres gepost of hoe hij heet
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/...hing_went_better_than_expected.jpg?1257510959
Als je squat telt telt alles onder je knie niet meer mee tochMaar voor naturell maakt dat niet uit want hij doet alleen borst en biceps jwtz mattie
lolll de mods zijn best streng daarin. Ga het hele forum na en zoek naar pics van mij en joepio je zult niks vinden. Denk je dat de mods dom zijn ofzo?
De opleiding die ik wil gaan doen :O? waar deed je hem? nijmegen?
---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 16:53 ----------
je begrijpt me nog niet, ik bedoel omdat je zoveel met die chick bent dat je straks niet meer zo sterk bent![]()
Balen, daar wil ik 'm ook gaan doen .. jij vind 'm niet zo bijster goed?