XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

verslag afgemaakt,
heb geluk hah, had xtend 30servings besteld,
ik net pakketje openmaken, wat is dat toch een grote pot, ik los maken
zit nog vol ook, kijk ik achter op 90 servings haha:P

wel orange ipv watermelon:P( kon ik aleen in 90servings bestellen) maar dat maakt dan niet meer uit hah

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 16:53 ----------

ja 80kg totaal dan hea.. me gewicht gaat achteruit.. sterkte blijft nagenoeg gelijk gaat heeeeeeel langzaam omhoog. Pak gewoon me trainingssetjes met 4x10 36kg (inchline) te verstaan.

je begrijpt me nog niet, ik bedoel omdat je zoveel met die chick bent dat je straks niet meer zo sterk bent:P

klopt, heb wel paar grappige collega's ook maar ik verkoop nog slecht

Hoelang werk je al? Eerste paar weken/maand was ik ook ****ing slecht. Daarna eigen script gemaakt/geleerd goed praatje houden = Baas.

Werkte daar samen met een maat, paar keer gehad dat hij een klant had die bijna overstag ging. Hij tikt me aan, ik neem gesprek over.
Goedendag Mevrouw, u spreekt met Dennis de Kort. Manager van ....
Ja u sprak net mijn collega, ach het is zijn eerste werk dag vandaar dat het wat stroef ging.
Mevrouw: Oh, haha vandaar nee natuurlijk meneer vertelt u eens.

:trollface:

Hoelang werk je al? Eerste paar weken/maand was ik ook ****ing slecht. Daarna eigen script gemaakt/geleerd goed praatje houden = Baas.

Werkte daar samen met een maat, paar keer gehad dat hij een klant had die bijna overstag ging. Hij tikt me aan, ik neem gesprek over.
Goedendag Mevrouw, u spreekt met Dennis de Kort. Manager van ....
Ja u sprak net mijn collega, ach het is zijn eerste werk dag vandaar dat het wat stroef ging.
Mevrouw: Oh, haha vandaar nee natuurlijk meneer vertelt u eens.

:trollface:

vandaag 5de dag, dusja ;p

(L)
http://www.youtube.com/watch?v=NWN1xOgn3Ao&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=JBs0ga-x4j8

Ah oke, ik heb er 6 maanden gewerkt. Toen ben ik niet meer gekomen, ook nog ergens anders 2 maanden maar dat was k*t met dat bel register.

allemaal 30-jarige pedo's hier geilen op haar. Echt misselijk.

Origineel gepost door SuperNaturall

Niet rukken is altijd beter voor je gains. Veel mensen vragen aan mij hoe ik zo breed ben op mijn leeftijd. Dan zeg ik altijd ik doe niet rukken. Want biologisch gezien is je lichaam er niet voor gemaakt om elke dag klaar te komen snapje. Dieren hebben met geluk 1x coïtus in paar maanden. Tegenwoordig rukken de meeste mannen 2x per dag ofzo daarom zijn ze zo zwak. Dus niet rukken = beest zijn.

:roflol:

Dat m'n moeder net naar me toe kwam en zei dat zij en mijn pappie mij een motornavigatiesysteem sponsoren:) Omdat ze het zo netjes vinden dat ik mijn motor, rijbewijs en pak helemaal zelf bij elkaar gewerkt heb! (En ja, navigatie heb ik wel nodig, want mijn richtingsgevoel = 0 en heb geen idee hoe ik ergens moet komen:o)

Net te horen gekregen dat ik een kaartje heb voor de derby Dortmund - Schalke :D

Gaat er weer een ellegirl rel aan komen? :D

IN

1294922991_hockey-drinking-fail_medium.gif

oh noesss een captcha code :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 21:45 ----------

checkrtl5 gatver

ruzie met een dikke chick en ecto ventje haha

de grap die ik maakte was eigelijk niet zo grappig maar toch hapten ze lekker,

zon meid op een fiets en een jongen in een auto stonden even wat te praten, ik vond het een mooie auto en ernaast 1 station mercedes met een paardentrailer eraan en keek er even na, kreeg ik zon aso opmerking ; wat zit je steeds te loeren?

ik zo, als je niet weet hoe je die chick meekrijgt zet je auto dan aan de kant en stap in die ernaast en stop dat wijf in die trailer.

jongetje was stil maar dat wijf begon te schelden, pfuuu. Jammer dit dat weer zon moet-je-bij-zijn grap is

Terug
Naar boven