Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat is een avi?

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:35 ----------

er staat trouwens a avi in je onderschrift, dat moet an avi zijn, heb je nog geen Engels gehad?

wat is een avi?

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:35 ----------

er staat trouwens a avi in je onderschrift, dat moet an avi zijn, heb je nog geen Engels gehad?

ik citeer r*tard. Moet je aan je grote crush vragen waarom hij dat fout heeft gedaan.

Super, in het echt ben je veel aardiger doe normaal???

Dat zou me verder niks uitmaken. Dbb is een gefaalde copy van bb.com. Ik ga verder ook niet meer in discussie met jou. Jij komt gewoon tekort. Het feit dat jij mijn pm gepost hebt laat dat al zien. Je hebt iemand nodig om je te steunen. Omdat je gewoon zwak bent. Daarom report je mij ook. Je bent gewoon een p*ssy.

Oh lawd..als begrijpend lezen al een opgave voor je is heb je hier idd niets te zoeken.Hef toch gewoon vrijwillig je account op, hardstikke simpel gewoon ff een PM naar één van de mods en klaar.
:wave:

jullie zijn gewoon allebei wijven:roflol:

Die SuperNaturall denkt dat die alle vaste waarden van het forum gwn kan uitschijten, zal toch niet meer lang duren hoor ;) Achja, voor elke Jordybuild die uitgeroeid wordt komen er een SuperNaturall en een Edgay in de plaats :(

Dat zou me verder niks uitmaken. Dbb is een gefaalde copy van bb.com. Ik ga verder ook niet meer in discussie met jou. Jij komt gewoon tekort. Het feit dat jij mijn pm gepost hebt laat dat al zien. Je hebt iemand nodig om je te steunen. Omdat je gewoon zwak bent. Daarom report je mij ook. Je bent gewoon een p*ssy.

Als het hier zo k*t is waarom rot je dan niet op? Iedereen hier vindt je een zelfingenomen kneus. Wat is voor jou de meerwaarde om hier te blijven?

Over tot de orde van de dag maar weer, al dat gezeik over en weer leidt alleen maar tot stress en cortisolaanmaak. Catabool als de pest dus.

Weekend :)

Gister in de stad aangesproken door tjiks. I refused (alpha yes)

geef toe bro, lees die shit maar eens na:D

Kan wel wezen maar ondertussen heeft ie een ban te pakken.Zonder kinderachtig over te willen komen is het dus 'mission accomplished'

Die SuperNaturall denkt dat die alle vaste waarden van het forum gwn kan uitschijten, zal toch niet meer lang duren hoor ;) Achja, voor elke Jordybuild die uitgeroeid wordt komen er een SuperNaturall en een Edgay in de plaats :(

Nou had jordybuild nog een bepaalde vermakelijkheidsfactor vond ik, kon meestal wel om hem lachen.En ja die andere twee...one down one to go.

OT dan maar: Heerlijk getraind, serieus!:)

.

Mag na 3 maanden weer gaan trainen! :D

Terug
Naar boven