- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
praatjes vullen geen gaatjes. 80% van jullie durft niet eens een avi te posten.
wat is een avi?
---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 14:35 ----------
er staat trouwens a avi in je onderschrift, dat moet an avi zijn, heb je nog geen Engels gehad?
ik citeer r*tard. Moet je aan je grote crush vragen waarom hij dat fout heeft gedaan.
ik citeer r*tard. Moet je aan je grote crush vragen waarom hij dat fout heeft gedaan.
ahah je komt tekort. Ga je reporten als een bitchhhh.
Dat zou me verder niks uitmaken. Dbb is een gefaalde copy van bb.com. Ik ga verder ook niet meer in discussie met jou. Jij komt gewoon tekort. Het feit dat jij mijn pm gepost hebt laat dat al zien. Je hebt iemand nodig om je te steunen. Omdat je gewoon zwak bent. Daarom report je mij ook. Je bent gewoon een p*ssy.

Dat zou me verder niks uitmaken. Dbb is een gefaalde copy van bb.com. Ik ga verder ook niet meer in discussie met jou. Jij komt gewoon tekort. Het feit dat jij mijn pm gepost hebt laat dat al zien. Je hebt iemand nodig om je te steunen. Omdat je gewoon zwak bent. Daarom report je mij ook. Je bent gewoon een p*ssy.
Gister in de stad aangesproken door tjiks. I refused (alpha yes)

Die SuperNaturall denkt dat die alle vaste waarden van het forum gwn kan uitschijten, zal toch niet meer lang duren hoorAchja, voor elke Jordybuild die uitgeroeid wordt komen er een SuperNaturall en een Edgay in de plaats
![]()