Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bij gym was groep 13-14 jarige chicks die proeflesen deden of iets met fitnes van school moeten doen. En driekwart van die groep was minstens een 8/10.

Arydan je hebt wat gemist jonge.

sicke training die ik vaker ga doen:D

Bij gym was groep 13-14 jarige chicks die proeflesen deden of iets met fitnes van school moeten doen. En driekwart van die groep was minstens een 8/10.

Arydan je hebt wat gemist jonge.

fuaarkkkkk.... :eek:

Had ze helemaal opengereten. :o
Truestory

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 18:50 ----------

http://www.efukt.com/20940_Brazillian_****s_600_Men_For_Nothing!.html
Ik heb hier hele versie van op me pc,geef karma of stuur pm voor download link :)

lool. die is best wel lekker

Had ze helemaal opengereten. :o
Truestory

Ik weet, moest ook gelijk aan jou denken toen ze binnen kwamen.
Boven de crosstrainers waar ze op zaten is ook gedeelte met apparaten en wat cable dingen, als je dan over de railing kijkt, kijk je zo van bovenaf bij hun naar binnen :D

Helaas trainde ik beneden in ander gedeelte. :(

Ik weet, moest ook gelijk aan jou denken toen ze binnen kwamen.
Boven de crosstrainers waar ze op zaten is ook gedeelte met apparaten en wat cable dingen, als je dan over de railing kijkt, kijk je zo van bovenaf bij hun naar binnen :D

Helaas trainde ik beneden in ander gedeelte. :(

:eek: meerdere verdiepingen in Health center?

hier staan maar 3 bankjes :mad:

:eek: meerdere verdiepingen in Health center?

hier staan maar 3 bankjes :mad:

Is geen health center, train maar af en toe bij YourHealth in Zwolle. De gym waar ik normaal train is veel beter, iets van 6 verstelbare bankjes en eentje die je niet kan verstellen. dan nog bp, decline bp en incline bp banken

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 18:59 ----------

lool. die is best wel lekker

Haha inderdaad...

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 18:43 ----------

Hot ... http://www.facebook.com/tracy.lipari?sk=wall

alstu http://www.filestube.com/dwy1PTSr7l...ire-Brown-England-Mayara-Brazil-gangbang.html

een mailtje van apple, dat de eerste ipod nano(2005-2006) gevaren had door de batterij. Gebruik dat ding al 2 jaar niet meer, maar ik krijg nu dus een doos thuisgestuurd, stuur hem terug en krijg een nieuwe gratis. :)

hoi ik ga nu fappen op pron, tot over 10 sec

heb al 4 weken geen pron gekeken, 1x om mezef te testen :o

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 20:59 ----------

gastttt, ik word de volgende peter north , te ziek net

brotein everywhere

een mailtje van apple, dat de eerste ipod nano(2005-2006) gevaren had door de batterij. Gebruik dat ding al 2 jaar niet meer, maar ik krijg nu dus een doos thuisgestuurd, stuur hem terug en krijg een nieuwe gratis. :)

Ik heb er ook nog eentje liggen, gebruik hem ook al jaren niet meer :roflol:

Die SuperNaturall denkt dat die alle vaste waarden van het forum gwn kan uitschijten, zal toch niet meer lang duren hoor ;) Achja, voor elke Jordybuild die uitgeroeid wordt komen er een SuperNaturall en een Edgay in de plaats :(

supernatty en edgar zijn beesten. Ik heb gehoord dat ze samen trainen

Zalige training na een k*ttraining op zondag, niets waar ik beter gezind van word :)

Terug
Naar boven