AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik heb de shuffle, ideaal voor trainingen

Vito klein kind :P

Gordon Blue is Gordon Blue, luister heel goed naar dit liedje.. deze worden zijn heel vet!

Zalige avond gehad!!! HMMMMM nonmonnmnonmnnonm

Zalige avond gehad!!! HMMMMM nonmonnmnonmnnonm

Lief dagboek...
facepalm.gif

.

Ben in de plaats van naar school naar de gym geweest :)

Beter ga je naar school, zo denkt iedereen op jou en ook nog op mijn leeftijd...

Maar geloof me, als je over een paar jaar in de bouw zit heb je spijt. Ga dan gewoon in de avond trainen.

Brah ik doe economie moderne talen, kom heus niet in de bouw terecht :p
Toch bedankt voor het advies xD

Ja en je bent 15? Wil dat zeggen dat je een opleiding volgt of is dat je keuzepakket op vmbo/havo/vwo?

In belgië is dat anders.
Hier heb je aso, tso , bso.
Hoogste is aso, dan tso dan bso.
Ik doe aso, en daar kan je nog eens kiezen tussen bepaalde richtingen.
Je kan bijboorbeeld wiskunde wetenschappen kiezen, maar ik koos economie moderne talen omdat me dat meer aanspreekt.

In belgië is dat anders.
Je kan bijboorbeeld wiskunde wetenschappen kiezen, maar ik koos economie moderne talen omdat me dat meer aanspreekt.

haha die belgen...

dus voor de Nederlanders:

aso is vergelijkbaar met vmbo maar de belgen hebben een goede afkorting hiervoor gebruikt

(aso)ciaal haha.

In belgië is dat anders.

Wetenschappen wiskunde is alleszins een duizend keer betere opleiding, in economie talen heb je (slaagkans gekregen van een lkr in het middelbaar) slechts 20% kans op te slagen op TEW, gwn omdat je te weinig wiskunde gekregen hebt. Vind eco-talen een domme richting, beetje zoals wetenschappen talen.

Terug
Naar boven