Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wetenschappen wiskunde is alleszins een duizend keer betere opleiding, in economie talen heb je (slaagkans gekregen van een lkr in het middelbaar) slechts 20% kans op te slagen op TEW, gwn omdat je te weinig wiskunde gekregen hebt. Vind eco-talen een domme richting, beetje zoals wetenschappen talen.

Heel domme uitspraak.
Jij hebt geen idee van wat ik of andere mensen die die opleiding volgen willen bereiken. Dus dan kan je alleszins niet oordelen of het een goede opleiding voor mij is of niet. Ik wil later doorgaan in verzekeringen om zo de zaak van m'n vader over te nemen. (zelfstandige verzekeringen, sparen) En als het zo niet kan zou ik gaan voor vertaler/tolk. Moet ik nu nog steeds wetenschappen wiskunde gaan volgen? :rolleyes:

Boze belgen altijd lachen. GODMILJAAAR.

Ooja heb ontslag genomen dus ben nu een vrij man. AWWW JEAAAAH

Buiten Schoolse Opvang?

Geil vrouwtje op Net 5 :)

Cheatmeal nu. feelsbadmmmkay
Daarna ff slapen en skyrim spele

• Like
Waarderingen: Obee
Heel domme uitspraak.
Jij hebt geen idee van wat ik of andere mensen die die opleiding volgen willen bereiken. Dus dan kan je alleszins niet oordelen of het een goede opleiding voor mij is of niet. Ik wil later doorgaan in verzekeringen om zo de zaak van m'n vader over te nemen. (zelfstandige verzekeringen, sparen) En als het zo niet kan zou ik gaan voor vertaler/tolk. Moet ik nu nog steeds wetenschappen wiskunde gaan volgen? :rolleyes:

Uhm, durrrr. De economie van in het middelbaar stelt niet zoveel voor. Bovendien leer je gewoon op betere manieren denken als je WeWi doet. Dan kan je ook zeggen dat als je mode wil gaan studeren je mode moet doen in't middelbaar, en als je zelfstandige wil worden je kantoor moet doen. Hoger onderwijs maak je een keuze, daar kan je moeilijk spreken over de beste richting aangezien je uit interesse kiest. In het middelbaar is WeWi echt wel veruit de beste opleiding, kan je tenminste nog alle kanten uit + gewoon goeie basis.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 15:27 ----------

Oh en, ik zou denken dat je voor verzekeringen toch wel iet of wat wiskunde moet kunnen, of vergis ik me?

Heerlijke tagliatelli gemaakt :) .. jam jam

mongoleuh uit Fryslan ... lachertje :P

Eerste tentamen cijfer terug voor een ****in groot tentamen

5,5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo? ict is nooit mijn sterke kant geweest

Laatst bewerkt:
Wat is er met deze pagina aan de hand?:scratch:

angelus weer

Terug
Naar boven