Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

U mad bro?

Ik lig zo lekker in bed met haar, geen coïtus.. gewoon knuffelen/slapen vanmiddag. De coïtus is voor vanavond.

Als het echt is vind ik het wel lief. Kalverliefde maximaal. Zo had ik het ook een x. Dan wil je geen coïtus, dan wil je elkaar alleen maar knuffelen en lief zijn en dat dere warme gevoel van binnen krijgen.

En dan over 2 maanden dumpt ze je omdat je een saaie beta lul bent geworden.

Als het echt is vind ik het wel lief. Kalverliefde maximaal. Zo had ik het ook een x. Dan wil je geen coïtus, dan wil je elkaar alleen maar knuffelen en lief zijn en dat dere warme gevoel van binnen krijgen.

So true

En dan leest ie dit terug en durft ie nooit meer op dbb terug te komen. :roflol:

Jongen, ik heb nu naar tig scharrels en coïtus relaties een mooi meisje gevonden, wel iets ouder (21) maar maakt niet uit.. ze ziet er lekker uit, is lief, kan koken en we liggen een paar eker in de week te ballen.

Ik weet zeker dat ik dit nog wel een paar maandjes vol kan houden.

Binnenkort weer ff langs kapper.. zit te denken aan opscheer hmmmm

zijkant en achterkant 1-2 mm, bovenop iets langer puntig & de voorkant strak, like a boss. Turkse kappers kennen die stylo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja geen mocro kapsel want dat haat ik, moet combinatie zijn tussen netjes en opscheer. Ik wou het laten groeien maar wordt niks.. lekker kort ziet er beter uit.

Dit is strak en ziet er gewoon goed uit, voorkant is kort (1-2mm) en word wat langer boven op. Is niks mocro's aan. Lijkt een beetje op pineapplebrah's voorkant, alleen dan stukke korter en niet zo idioot raar

ja geen mocro kapsel want dat haat ik, moet combinatie zijn tussen netjes en opscheer. Ik wou het laten groeien maar wordt niks.. lekker kort ziet er beter uit.

Dit is strak en ziet er gewoon goed uit, voorkant is kort (1-2mm) en word wat langer boven op. Is niks mocro's aan. Lijkt een beetje op pineapplebrah's voorkant, alleen dan stukke korter en niet zo idioot raar

We hebben 3 varianten voor je in de aanbieding:

De 'small' pine
264827_10150225388207712_633942711_7575626_5244258_n.jpg

De 'medium' pine
198997_10150116367072712_633942711_6787893_5049373_n.jpg

Of de ietwat gewaagde 'large' pine
250508_10150212063097712_633942711_7450886_1737438_n.jpg

Denk er nog eens rustig over na onder het genot van een glaasje ananassap

mmmm sweet lemonaid oh sweet lemonaid yea sweet lemonaid

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fuaarkkk. zin in vanavond. Dikke pr willen zetten bij shoulder press

Dit liedje maakte ook mijn dag goed :o, plus een lekker wijf voor me in de bus.

Mooi koppie enzo alleen dan achter een gedeelte van haar haren geschoren, en de rest lang. Is dit nieuwe mode? Vond het wel jammer btw

zo heeft paris het haar ook zitten.
staat haar wel goed moet ik zeggen

Uhm, durrrr. De economie van in het middelbaar stelt niet zoveel voor. Bovendien leer je gewoon op betere manieren denken als je WeWi doet. Dan kan je ook zeggen dat als je mode wil gaan studeren je mode moet doen in't middelbaar, en als je zelfstandige wil worden je kantoor moet doen. Hoger onderwijs maak je een keuze, daar kan je moeilijk spreken over de beste richting aangezien je uit interesse kiest. In het middelbaar is WeWi echt wel veruit de beste opleiding, kan je tenminste nog alle kanten uit + gewoon goeie basis.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 15:27 ----------

Oh en, ik zou denken dat je voor verzekeringen toch wel iet of wat wiskunde moet kunnen, of vergis ik me?

Je vergist je. Als ik zie wat mijn vader doet, mijn doel dus, heeft er echt nikssss mee te maken. Komt 0,000 wiskunde aan te pas. Dus ik heb mijn richting wel degelijk goed gekozen, toch bedankt voor de bezorgdheid.

Kon die optie niet aanvinken .. dus mmisschien krijg ik er bericht over ?

Nooit arnhep.. laatste stad waar ik ooit zou gaan studeren...

lol nijmegen is zo top wou je zeggen. Al met al maakt het geen zak uit waar je gaat studeren en is iedere stad hetzelfde.

Net als mensen die zeggen ja die bier is slootwater en dat bier is blablaba. Bier = bier en zelfs kenners kunnen soorten niet uit elkaar houden. Allemaal vooroordelen.

lol nijmegen is zo top wou je zeggen. Al met al maakt het geen zak uit waar je gaat studeren en is iedere stad hetzelfde.

Net als mensen die zeggen ja die bier is slootwater en dat bier is blablaba. Bier = bier en zelfs kenners kunnen soorten niet uit elkaar houden. Allemaal vooroordelen.

Dat is bullshit, bier proef je zeker wel verschil in. Ik vind brand en palm bier dus gewoon niet te zuipen.. iig als het je eerste zijn :o

eensch, alleen koud en warm bier is ****ed up

Terug
Naar boven