MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lol nijmegen is zo top wou je zeggen. Al met al maakt het geen zak uit waar je gaat studeren en is iedere stad hetzelfde.

Net als mensen die zeggen ja die bier is slootwater en dat bier is blablaba. Bier = bier en zelfs kenners kunnen soorten niet uit elkaar houden. Allemaal vooroordelen.

Mijn persoonlijke haat richting arnhep maakt de keuze makkelijker :P En arnhep heeft de studie niet :) dus zal ik zo wie zo naar Nijmegen moeten..

Hahah ... zonet gebeld door de club .. stadionverbod is ingetrokken door nog onbekende redenen :P

Dat is bullshit, bier proef je zeker wel verschil in. Ik vind brand en palm bier dus gewoon niet te zuipen.. iig als het je eerste zijn :o

Jouw smaakbeleving is beïnvloedt door goede marketing van de brouwer. Je bent een slaaf van het merk, u mad?

[Link niet meer beschikbaar]

hondje eindelijk waaks hah, ( net 7maand) was altyd zo bang voor andere honden in et begin, ze is nu beest hah en meer spieren dan mij:( ( amerikaanse bulldog x fila brasileiro)

Als het echt is vind ik het wel lief. Kalverliefde maximaal. Zo had ik het ook een x. Dan wil je geen coïtus, dan wil je elkaar alleen maar knuffelen en lief zijn en dat dere warme gevoel van binnen krijgen.

En dan over 2 maanden dumpt ze je omdat je een saaie beta lul bent geworden.

heb ik ook al 4 x gezegd:p denk dat er binnenkort een ander soort dagboek komt als hij zo softie blijft hah

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 16:50 ----------

4jalapeño burgers ( 16.5gram /100gram) , 80 gram eiwitjes(L)

Kon die optie niet aanvinken .. dus mmisschien krijg ik er bericht over ?

Nooit arnhep.. laatste stad waar ik ooit zou gaan studeren...

Dat is de enige sportopleiding van de han die in feb begint:mad: in hoeverre je het een sport opleiding kan noemen.

IK wil sbe doen heb daar gesprek over woensdag, misschien dat ik nog eerder kan dan september hoef ik niet te werken tot die tijd:)

Jonguh strontboer je komt hier de grens niet eens over.:mad:

:trollface:

Who are you?

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 17:17 ----------

Beter. Zag nog een stuk erover op indehekken.nl

Inderdaad, gisteren snel wat getypt voor op de site ;)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 17:17 ----------

Dat is de enige sportopleiding van de han die in feb begint:mad: in hoeverre je het een sport opleiding kan noemen.

IK wil sbe doen heb daar gesprek over woensdag, misschien dat ik nog eerder kan dan september hoef ik niet te werken tot die tijd:)

Ow, ik kon op studielink alleen maar voor september aangeven.. niet voor februari

dan zou ik de han ff opbellen, of studielink. Of je wil tot september werken..

weeekend!!!! say w00t

trainingen, maken me dag altijd goed

@ Ary, mooie crimineel

Had dinsdag al weekend

@Marcel1338 ... Arnhep is gewoon kl0te ... heb je alweer een nieuwe avater ..?

wollah ik sla jou met je arnhem is klote

Kom dan :)

Terug
Naar boven