XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je komt uit groenlo, verbaast me niks. Iedereen uit groenlo heeft haat aan alles wat niet uit de regio komt. Kansloze k*tboeren met k*taccent. Kwam een x op een feestje daar, NIEMAND die daar was en uit groenlo en omstreken kwam praatte met mij, of andere mensen van verder weg. Alleen maar met elkaar. Echt apart en totaal niet sociaal, ik zei dat ze inteeltflikkers waren en toen had ik t helemaal gedaan, mja waren toch pussies en ik had backup.

Was iets als 'alles wat niet beltrums is, is stads en daar praten we niet mee'

KANSLOOOOOOSSS

strong afzeikpost is strong

verkapte ik-ben-zielig-want-niemand-praat-met-mij reactie
:trollface:

rijst ben je er?
kmoet ook eten koken hoor ik net:p dus wat maak je dan ? niet teveel werk;p

aftrekken na 7 dagen abstinence

fuaarkkk moet weer poepen. 3e x vandaag. brb

FUAARRK ITS COMMING!

je bent alweer te laat rijst..
mevrouw heeft al beslist maar ben et er mee eens;P Zeebaarsfilet met basilicumsaus

300 g zeebaars (of kabeljauw) filet, in 2 gelijke stukken
1 el citroensap
zout en versgemalen peper
2 el pijnboompitten, geroosterd
3 el groene pesto
125 ml crème fraîche
4 el fijngesneden basilicum
Besprenkel de stukken vis met het citroensap en bestrooi ze met zout en peper. Breng de pesto met de crème fraîche in een koekenpan al roerende aan de kook. Voeg zout en peper naar smaak toe. Roer de helft van het basilicum erdoor en leg de stukken vis erin. Laat de vis met het deksel op de pan zachtjes in 10 min garen; keer de stukjes halverwege. Strooi de restjes van het basilicum en de pijnboompitten over het gerecht. Lekker met pasta en boterbonensalade met bleekselderij.

lekker, ik ga volgend jaar op voor mn motorrijbewijs :) hoe was 't ?

Hahahaha echt heel bruut! Was de snelste die ik tot nu toe heb gereden!

ik heb zelf ooit op een volvermogen 600cc gereden, ik kna je vertellen, dat gaat kenkerhard en zon 1000 zal nog wel een stukkie harder gaan

Toevallig dat je dit zegt ;). Ik heb namelijk ook een keer een Yamaha r6 voor 5 dagen gehuurd en dat was al mooi speelgoed, maar een 1000 :D!!! Net alsof je op een raket zit. Adrenaline gierde echt door mijn lichaam. Op een kort stukje zonder zijstraten en veel overzicht knalde ik m binnen de bebouwde kom even naar de 170... je zit hier echt zo gruwelijk snel :p

En wat zijn ze mooi (is wel nieuw model btw)

honda-cbr1000rr.jpg

Dagboek update:

Hmmm, lekkere avond gehad. Bedoeling was eten, spel, film maar het werd eten en naar bed. Echt lekker gelegen.. wel epic momentje condoom paste niet van haar looooooooooool. haha geen coïtus gehad toen wel ego boost. Zo nu lekker pitten en morgenvroeg 7:00 de wekker!! Morgenavond blijf ik bij haar pitten (L).

Karma geven mag, geef morgenvroeg wel terug.

Trusten xx

Je komt uit groenlo, verbaast me niks. Iedereen uit groenlo heeft haat aan alles wat niet uit de regio komt. Kansloze k*tboeren met k*taccent. Kwam een x op een feestje daar, NIEMAND die daar was en uit groenlo en omstreken kwam praatte met mij, of andere mensen van verder weg. Alleen maar met elkaar. Echt apart en totaal niet sociaal, ik zei dat ze inteeltflikkers waren en toen had ik t helemaal gedaan, mja waren toch pussies en ik had backup.

Was iets als 'alles wat niet beltrums is, is stads en daar praten we niet mee'

KANSLOOOOOOSSS

Mooi dat Beltrum, zoals jij dat noemt een boerengehucht hier 5 km vandaan is :) Kom eens in Groenlo, dan doen we een drankje :) Of mag je niet van mamma?

strong afzeikpost is strong

verkapte ik-ben-zielig-want-niemand-praat-met-mij reactie
:trollface:

+1

Intredasting.
Liever dat dan in het homo gedeelte van Gelderland wonen! :yarly:
Hahahaha echt heel bruut! Was de snelste die ik tot nu toe heb gereden!\

Toevallig dat je dit zegt ;). Ik heb namelijk ook een keer een Yamaha r6 voor 5 dagen gehuurd en dat was al mooi speelgoed, maar een 1000 :D!!! Net alsof je op een raket zit. Adrenaline gierde echt door mijn lichaam. Op een kort stukje zonder zijstraten en veel overzicht knalde ik m binnen de bebouwde kom even naar de 170... je zit hier echt zo gruwelijk snel :p

En wat zijn ze mooi (is wel nieuw model btw)

http://1.bp.blogspot.com/---Q-T-M4Mb4/TlXgtMaSJ4I/AAAAAAAAA4M/HGyssiTm0N4/s1600/honda-cbr1000rr.jpg

nice :)

We hebben 3 varianten voor je in de aanbieding:

De 'small' pine
264827_10150225388207712_633942711_7575626_5244258_n.jpg

De 'medium' pine
198997_10150116367072712_633942711_6787893_5049373_n.jpg

Of de ietwat gewaagde 'large' pine
250508_10150212063097712_633942711_7450886_1737438_n.jpg

Denk er nog eens rustig over na onder het genot van een glaasje ananassap

wat een homo zeg. Nee zijkanten is gelijk aan hem maar bovenkant veel korter.

Kon het verpest topic niet zo snel vinden maar ****ing buikpijn. Weet niet wat ik zal doen :(

Rijbewijs gehaald

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hout + ijzer binnen voor mijn eigen powercage!! :D

Geslaagd voor auto-rijbewijs w00t w00t

Stage geregeld :) vanaf december 2x per week 30 mins fietsen om 7.30. Dan kan ik de zaterdag ochtend cardio weer skippen **** yea

Vriendjes geworden op FB met Skinnie.:heart:

:trollface: killy?

Terug
Naar boven