XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

30ngcc9.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kap is met spammen k*t koters

haha idd.

Maar rijst heeft wel mooie bedtime stories heur :o

Misschien doe ik weer een update vanavond, ik ga ze over 10mins oppikken op CS Den Bosch. Vanavond zoieso trainen dus ik weet niet of ik vanavond nog zin heb.

Maar gisterenavond was weer lekker, heerlijk 2-3uurtjes in elkaars armen geslapen, wat een good feeling was dat zeg... damn.

Misschien doe ik weer een update vanavond, ik ga ze over 10mins oppikken op CS Den Bosch. Vanavond zoieso trainen dus ik weet niet of ik vanavond nog zin heb.

Maar gisterenavond was weer lekker, heerlijk 2-3uurtjes in elkaars armen geslapen, wat een good feeling was dat zeg... damn.

Haha phag ik zit nu op CS Den Bosch, beetje in de wachtruimte te dbb'en op m'n iPhone.

Ik ga nu naar buiten om je op te sporen. Kijk maar goed of je iemand foto's ziet maken van je, that'll be me.

SHIT IS ONNNN

Haha phag ik zit nu op CS Den Bosch, beetje in de wachtruimte te dbb'en op m'n iPhone.

Ik ga nu naar buiten om je op te sporen. Kijk maar goed of je iemand foto's ziet maken van je, that'll be me.

SHIT IS ONNNN

haaha oke, ik ben in de buurt ik loop binnen nu en 5minuten aan naar die trappen (andere kant van goude draak). Vriendin komt uit Utrecht vandaan, kijk maar mss zie je ze nog wel.

Terug
Naar boven