MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

krakatoa je weet wat je te doen staat
pics

ik kloop nu aan heb zwarte diesel vest, normaal blauwe spijkerbroek met dure witte shizzle rond bovenbeen tot onder en zwarte adidas schoenen. Oorbellen in en korte haren.

Maak maar pic als je ziet ik geef je gratis karma iedere dag 1tje.

50 euro zegt dat krakatoa en rijstwafel elkaar nu aan het afzuigen zijn in het toilet!:gay:

ik kloop nu aan heb zwarte diesel vest, normaal blauwe spijkerbroek met dure witte shizzle rond bovenbeen tot onder en zwarte adidas schoenen. Oorbellen in en korte haren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh ik vergistte me man, ik was helemaal niet op CS Den Bosch, zat gewoon achter mn pc thuis, op DBB :trollface:

Oh jij hebt sowieso lopen zoeken naar mij daar :roflol:

epic troll is epic

images?q=tbn:ANd9GcQB4F2MNeQLbsuu79hH59Kg9DAMlnmmHFVzCiLe3tjFTSNOo-fCLoK-Z37GxA.jpg

loooool

lol rijstwafel aan het huilen nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bonusje van 100 euro van me baas gekregen altijd nice :)

Het is tijd voor teletubbies

Oh ik vergistte me man, ik was helemaal niet op CS Den Bosch, zat gewoon achter mn pc thuis, op DBB :trollface:

Oh jij hebt sowieso lopen zoeken naar mij daar :roflol:

Je moet wat karmapunten verdelen over andere gebruikers voor je weer karma aan Krakatoa kan geven.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

2 broodjes met 2 rundvlees hamburgers :O had nog honger en zat wat laag in eiwitjes

Dat ik een biljarttafel heb gebouwd

Terug
Naar boven