XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het feit dat mijn broer daarjuist zomaar ineens een kom cornflakes ging eten. Vooral grappig omdat ik nu 's avonds ook muesli/havermout eet (en overdag veel meer), en hij dan ook ineens meer wilt eten.

Het feit dat mijn broer daarjuist zomaar ineens een kom cornflakes ging eten. Vooral grappig omdat ik nu 's avonds ook muesli/havermout eet (en overdag veel meer), en hij dan ook ineens meer wilt eten.
Dat moet echt een genot zijn! Kan ik wel begrijpen:)

rundvlees hamburgers wegggegooid!:O werd spontaan misselijk toen ik ze rook haha;P
naja me hond vond ze wel lekker:P

noxipro besteld, ziekelijke energie rush van..kan niet wachtten:o:D

Aaike dan, aaike dan!
Dit is how we do the Arydan.

Aai mij dan , Aai mij dan.
Wat ben jij een Aaa riee dan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh ik vergistte me man, ik was helemaal niet op CS Den Bosch, zat gewoon achter mn pc thuis, op DBB :trollface:

Oh jij hebt sowieso lopen zoeken naar mij daar :roflol:

Ja dacht ik al, zag wel een homo staan met een rode jas en lange haren... hmmm heb nog zitten twijfelen maar helaas.

UPDATE:

gezellige avond gehad.. kan er niks anders van maken. dag vandaag school - vriendin - trainen - vriendin - dbb - slapen

Ja dacht ik al, zag wel een homo staan met een rode jas en lange haren... hmmm heb nog zitten twijfelen maar helaas.

UPDATE:

gezellige avond gehad.. kan er niks anders van maken. dag vandaag school - vriendin - trainen - vriend- dbb - slapen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fuarkkk Charlie en gigi van gtst zoene :o
ff weer wat aflevering kijken

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 07:15 ----------

UPDATE:

gezellige avond gehad.. kan er niks anders van maken. dag vandaag school - vriendin - trainen - vriendin - dbb - slapen

vriendins are bad mmmmkay

LoL Ary... klein kind :P GTST is gaaaay

OT: bericht van studielink :) M'n verzoek tot inschrijving is aangekomen ... oftewel ik sta ingeschreven ..

LoL Ary... klein kind :P GTST is gaaaay

OT: bericht van studielink :) M'n verzoek tot inschrijving is aangekomen ... oftewel ik sta ingeschreven ..

lol zag het op een shortie op youtube. Kan tegenwoordig helemaal geen gtst meer kijken want ik train van 8 tot 9 :(
Wel geyl hoor brah

Zie wel overeenkomsten... en het grappige is iedere dag fappen kan wel, maar iedere dag coïtus begint ook te vervelen lollololol.

OT: **** yeeeaahhh B&F ingehaald met karma. Nog 20 karma en ik sta op pagina 1, nog 400 karma en top 10 hehehe

Terug
Naar boven