Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heb je de Niagara Falls al gedaan?

Aanrader

Nee lijkt me niks, ik moet wel op en neer kunnen en veel ruimte hebben anders zit er weinig gevoel in.......

Gister met Noxi Pro geprobeerd, voelde eigenlijk best goed... me jaapie deed het best lekker maar me ballen zaten echt zo hoog dat het bijna pijn deed.

Heb je de Niagara Falls al gedaan?

Aanrader

De monkeyface doet 't ook altijd wel bij de tjikkies.

monkeyface

Procedure

The technique involves the man first completely shaving his pubic hair and placing it all where it can be easily reached, e.g. a bedside table. The man then has his woman perform fellatio on him to completion. As the man ejaculates, he attempts to coat the woman's face with his semen. Upon finishing, the man then grabs all of his loose pubic hair, throws it so that it sticks to the woman's face, and then points and yells, "Monkeyface!"

This technique is also referred to as the Abraham Lincoln because of the resulting beard. In some variations, the man does not cut his pubic hair first, but instead rips out a fistful at orgasm. Often, the man may rip out his partner's pubic hair instead, which creates the far more eye-watering 'Baboonchops'.

"haha... look, monkeyface!"

LOL!!! haha zal ik eens proberen dan, heb net alles zitten trimmen mss kan ik nog wat haar uit me vuilniszak vissen.

Nee lijkt me niks, ik moet wel op en neer kunnen en veel ruimte hebben anders zit er weinig gevoel in.......

Gister met Noxi Pro geprobeerd, voelde eigenlijk best goed... me jaapie deed het best lekker maar me ballen zaten echt zo hoog dat het bijna pijn deed.

En de volgende dan:
The Triple Lindy
The London Bridge
The Pair of Tongs
The Body Builder heb je denk ik al gedaan
The Incline Leg Ziet er wel beetje gay uit.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 13:26 ----------

Triple Lindy doet het altijd wel goed

Laatst bewerkt:
doe de angry pirate

Pirates of the caribean is ook een leuke film.

Nederlands-toets gehaald :') tres blij!

En de volgende dan:
The Triple Lindy
The London Bridge
The Pair of Tongs
The Body Builder heb je denk ik al gedaan
The Incline Leg Ziet er wel beetje gay uit.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 13:26 ----------

Triple Lindy doet het altijd wel goed

Aight, zal straks thuis een rustig bekijken.

o lawd, kreeg star van b&F ipv hard, zeiden dat het wel goed zou komen, dus ik loop de woonkamer in staat er niet 1 maar 2x hard

Waar moet ik nou mn PU topic openen. Ik vind relatiehulp en coïtusualiteit zo'n sectie met een stempel.

Terug
Naar boven