XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zal een topic zoeken, waar iemand veel over zijn vriend post.
Komt wel goed.

Haha vuile hater jij, daar zul je me niet op betrappen. Me posts zijn daar ook in vrij goed Engels.

Maar OT:

Ik ga ff wat magere gehakt met rijst, en wat groente eten dan lekker rugje aanpakken bishessssss

De filmpjes van Epic Meal Time maken mijn dag goed.

Iemand nog een goede aanrader voor een actiefilm? Een nieuwere film die al wel op dvd uit is xD, zoals Iron Man 2 / Transformers 3 etc.. gewoon goede actiefilm :)

2 scoops hard op 1,5 beta alanine 1 creatine

Yerrr ik ben bijna klaar om ff te gaan knallen. Ze hadden geen tanktops meer dus ff vriendin opgebeld dat ze me shizzle mee moet nemen na gym!:@

Lekker trainen in een zwitsal tanktopjeeeee mirrin me tittss

Ik word 17 vandaag :P dus binnekort weer zin om te gaan body builden :D

ziekelijke training weer, armen zijn nog nooit zo pumped geweest:D:D:D

**** YEEEEEE nu naar gym ff knallllpowerrrr

teveel mdma = mda = hallucinaties

vriend van me zag laatst ook een broek naar een bank rennen, vraag me niet hoe

Ik heb tien jaar lang behoorlijk wat drugs gebruikt, en weet uit ervaring dat zoveel van dit soort verhaaltjes gewoon wordt verzonnen om een beetje interessant te doen.

HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??

grootste pomp ooit gehad LOL!!!

haters gonna hate, nu lekker douchen ff haasten naar ehv en dan SEXXX wohohohohoho.

Please geen crash!!!!!!!!!!!!!

HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??

grootste pomp ooit gehad LOL!!!

haters gonna hate, nu lekker douchen ff haasten naar ehv en dan SEXXX wohohohohoho.

Please geen crash!!!!!!!!!!!!!

Slapen in de trein! Ole Ole

Ijskoude douche nu , lekker me ballen me buik in laten schieten piewwww piewwwwww

lol rijst ik raak depressief van jou.

trouwens, ben ik de enige die de blije smiley van dit forum sarcastisch vind kijken? Ik moet altijd :D gebruiken want :) lijkt gewoon niet oprecht. Beetje tranende oogjes

haha heb ik ook, zo een minachtend lachje vind ik het.

Terug
Naar boven