Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

oke bishes, wenkbrouwen zitten goed, ik ruik lekker m lul is lekker ik ben zo ****ing lekker gewoon. Als iemand naar ehv gaat ik val zoieso op, ik zie er zo achterlijk lekker uit nonmnonmnonm. Mag je hapje uit me bicep. xxxxx

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:55 ----------

**** YEEEEYEYEYEEY IK VOEL ME ZO LEKKER NU NOG GEEN CRASH :D:d:d:d:d

oke bishes, wenkbrouwen zitten goed, ik ruik lekker m lul is lekker ik ben zo ****ing lekker gewoon. Als iemand naar ehv gaat ik val zoieso op, ik zie er zo achterlijk lekker uit nonmnonmnonm. Mag je hapje uit me bicep. xxxxx

Je moet echt is van de drugs afblijven ..

lol rijst ik raak depressief van jou.

trouwens, ben ik de enige die de blije smiley van dit forum sarcastisch vind kijken? Ik moet altijd :D gebruiken want :) lijkt gewoon niet oprecht. Beetje tranende oogjes
heb ik juisr altijd met die knipoog

:) :) :) :) :) :)
my face when

Net 160 getrokken op DL, op naar de 200 :)

ik ga nu benen trainen................... jeej. :(

lol

weet iemand hoe je snel, makkelijk en efficiënt muziek kan branden op een cd? ken er namelijk niks van, maar heb sinds maandag mijn bekwaamheids-attest waarmee ik alleen mag rijden, kan ik lekker deuntje opzetten jwz:cool:

weet iemand hoe je snel, makkelijk en efficiënt muziek kan branden op een cd? ken er namelijk niks van, maar heb sinds maandag mijn bekwaamheids-attest waarmee ik alleen mag rijden, kan ik lekker deuntje opzetten jwz:cool:

Ik deed het altijd via windows media player, lege cd inwerpen, lijstje kopieren en branden klaar, ging altijd best easy

aha, twee vliegen in 1 klap, ben ik ineens ook af van die benX film die ik ooit eens heb gekregen. wel een grappige film voor een keertje.

HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??

grootste pomp ooit gehad LOL!!!

haters gonna hate, nu lekker douchen ff haasten naar ehv en dan SEXXX wohohohohoho.

Please geen crash!!!!!!!!!!!!!

pussyboy :rolleyes:

:heart:

Rijst, vanavond naar psv stadion? Ik wel, om 4u al die kant op hehe

Banaan whey met havermout smaakt bijzonder goed :D

oh rijst is ook voor psv? , maakt hem toch minder gay;o

Terug
Naar boven