- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:d:d:d:dJe moet echt is van de drugs afblijven ..oke bishes, wenkbrouwen zitten goed, ik ruik lekker m lul is lekker ik ben zo ****ing lekker gewoon. Als iemand naar ehv gaat ik val zoieso op, ik zie er zo achterlijk lekker uit nonmnonmnonm. Mag je hapje uit me bicep. xxxxx
---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:55 ----------
**** YEEEEYEYEYEEY IK VOEL ME ZO LEKKER NU NOG GEEN CRASH:d:d:d:d
heb ik juisr altijd met die knipooglol rijst ik raak depressief van jou.
trouwens, ben ik de enige die de blije smiley van dit forum sarcastisch vind kijken? Ik moet altijdgebruiken want
lijkt gewoon niet oprecht. Beetje tranende oogjes
oke bishes, wenkbrouwen zitten goed, ik ruik lekker m lul is lekker ik ben zo ****ing lekker gewoon. Als iemand naar ehv gaat ik val zoieso op, ik zie er zo achterlijk lekker uit nonmnonmnonm. Mag je hapje uit me bicep. xxxxx
---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:55 ----------
**** YEEEEYEYEYEEY IK VOEL ME ZO LEKKER NU NOG GEEN CRASH:d:d:d:d
weet iemand hoe je snel, makkelijk en efficiënt muziek kan branden op een cd? ken er namelijk niks van, maar heb sinds maandag mijn bekwaamheids-attest waarmee ik alleen mag rijden, kan ik lekker deuntje opzetten jwz![]()
oh oke, dank u. kan ik ook een dvd gebruiken ipv een lege cd, omdat ik geen cd's heb liggen denk ik, om mijn muziek te branden?Ik deed het altijd via windows media player, lege cd inwerpen, lijstje kopieren en branden klaar, ging altijd best easy
oh oke, dank u. kan ik ook een dvd gebruiken ipv een lege cd, omdat ik geen cd's heb liggen denk ik, om mijn muziek te branden?
HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??
grootste pomp ooit gehad LOL!!!
haters gonna hate, nu lekker douchen ff haasten naar ehv en dan SEXXX wohohohohoho.
Please geen crash!!!!!!!!!!!!!

lie