MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol nee serieus,

C&C had ik eerst ook. Smaakt wel goed met haver alleen na een tijdje begint het te zoet te worden en blijft alles in je keel zitten :p hiervoor had ik choco. Dat is echt geen combi.

nieuwe kopen :)

idd, dacht ik net ook aan, maar heb geen idee waar. :S k*tdorp

Ik koop ze altijd bij kruidvat :) maar geen idee of ze dat in belgië hebben.

oh kruidvat hebben ze wel in dit k*tdorp. dat ik daar niet aan dacht, thx mattie!

Op naar Venlo... maar eens kijken of er nog stoere vlaaien zijn

Appel Citroen Banaan ... VENLO GAAT ERAAN!!!

25kg dbcurls gingen zo slecht nog niet :)

HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??

grootste pomp ooit gehad LOL!!!

haters gonna hate, nu lekker douchen ff haasten naar ehv en dan SEXXX wohohohohoho.

Please geen crash!!!!!!!!!!!!!
Haha hoe was ehv?
Vanavond ook aanwezig?

Ik blijf erbij dat Feyenoord het ooit nog gaat maken

Ik blijf erbij dat Feyenoord het ooit nog gaat maken

Seizoen 2042/2043 ?

Hopelijk kunnen we Biseswar terug halen naar Doetinchem.. wat een geweldige speler was dat !

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 12:48 ----------

Is dat nou nooit vermoeiend? Zo lopen haten op een aantal mannen die je niet eens kent, puur omdat ze voor een ander kleurtje of stad zijn?

Nope, het blijft leuk... zo denken ze ook over ons :) Dus tjah...

Als ik m'n kruisbanden niet had gescheurd had ik nu m'n debuut gemaakt bij feyenoord 1, 100%

Zeggen dat PSV nep boertjes zijn ( True ) maar zelf geen profclub hebben in een provincie ... dan hb je geen recht van spreken!

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

What the hell maakt dat uit, of hier geen supporters wonen van Feyenoord en Psv. Wonen hier genoeg supporters helaas van de harde kern van Feyenoord.

En btw wij hebben Kloetinge en Hoek.

Terug
Naar boven