Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb wel cds maar daar staat al muziek opgebrand (niet door mij uiteraard) en windows zegt dat het een lege moet zijn. wat nu?Ik deed het altijd via windows media player, lege cd inwerpen, lijstje kopieren en branden klaar, ging altijd best easy
Haha hoe was ehv?HEB NET EEN VAN DE BESTE TRAININGEN OOIT GEHAD WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF HEERLIJJJKK!!!! op alles pr gezet, dumbbell rows met 46kg **** THE WAT??
grootste pomp ooit gehad LOL!!!
haters gonna hate, nu lekker douchen ff haasten naar ehv en dan SEXXX wohohohohoho.
Please geen crash!!!!!!!!!!!!!
oh rijst is ook voor psv? , maakt hem toch minder gay;o

Is dat nou nooit vermoeiend? Zo lopen haten op een aantal mannen die je niet eens kent, puur omdat ze voor een ander kleurtje of stad zijn?Op naar Venlo... maar eens kijken of er nog stoere vlaaien zijn
Appel Citroen Banaan ... VENLO GAAT ERAAN!!!
Ik blijf erbij dat Feyenoord het ooit nog gaat maken
Is dat nou nooit vermoeiend? Zo lopen haten op een aantal mannen die je niet eens kent, puur omdat ze voor een ander kleurtje of stad zijn?
Dus tjah...Als ik m'n kruisbanden niet had gescheurd had ik nu m'n debuut gemaakt bij feyenoord 1, 100%

Zeggen dat PSV nep boertjes zijn ( True ) maar zelf geen profclub hebben in een provincie ... dan hb je geen recht van spreken!

What the hell maakt dat uit, of hier geen supporters wonen van Feyenoord en Psv. Wonen hier genoeg supporters helaas van de harde kern van Feyenoord.
En btw wij hebben Kloetinge en Hoek.