AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Onder andere.

Maar wtf maakt uit, dat een voetbalclub niet in je Provincie ligt. Nederland is maar 300 kilometer lang en 200 breed ofzo.

Als je in Engeland woont en je woont 300 kilometer van Manchester ben je ook voor Manchester. Snap je probleem eerlijk gezegd niet.

ik zag net iemand van zn fiets afvallen.

Doe om 6uur ff antwoord geven, kan wel zeggen dat het een geslaagde avond is geweest xx

Ik quote zo iedereen, vriendin zit nog bij mij thuis ff met me ma te praten dus ik ff snel roddel mode aan op dbb om iedereen op de hoogte te houden :o.

Ja want wij willen heel graag op de hoogte gehouden worden!!

zoveel posts over da wijf. heb je geen leven?
post pics van die sl*t verdomme.

stoere praat voor een ecto :P

in :popcorn:

U mad @ dubbele insane karma, die zelfs zichtbaar is voor mensen die karma uit hebben staan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is gewoon standaard
die jongen post elke dag hoe lekker hij wel niet heeft gedoet en hoe blij hij is met zijn sletje. En niet te vergeten, hoe jaloers wij moeten zijn en dat we DAAROM karma verschuldigd zijn (lol..karma).

post dan pics en bewijs dat het geen varken of barbie van cherso is

Laatst bewerkt:
vind dat een beetje gaye dub ary

Ik zou dit in het topic "wat verpeste je dag" moeten posten, maar bradda's in don't care :p

m'n knie is verdoet en voldoet niet meer aan de verreisten voor mn militaire carrière dus dien ik maandag m'n ontslag in voor ik voor de medische commisie moet komen (ps het suckt daar, no good gym time :'( ) en ga ik lekker terug fulltime kunne traine ;)

heerlijk avondje gehad, wel 3kg lichter dus mag wel ff cheaten vandaag

als ik iets kan eten want me mond is te droog voor worden

Terug
Naar boven