- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
tfoe bezorg me anders ff een minderwaardigheidscomplex
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tfoe bezorg me anders ff een minderwaardigheidscomplex
Fuarkk wel bruin... ik mirring dat kleurtje maar de rest is leuk voor jou. Ben blijer met m'n eigen schoudertjes
OT:
vriendin komt eraan, weer gezellig avondje gepland. Bios stond eigenlijk op het programma maar dan werd het weer na 12-en, dus maar uitgesteld tot later. Morgen 6:30 weer wekker.
Je hebt iig het gevoel bij mij gekweekt dat je trolled... (sorry als dat niet zo is...)Doordat ene kant ontspannen is kan je mooi verschil zien tussen aangespannen en ontspannen.
Vind wel dat je synthol schouders hebt, ouwe snoepert.
Als ik na 1 jaar en 3 maanden aan de synthol zit, moet ik me echt diep gaan schamen lol... schouders gaan sinds een paar maand lekker vooruit, sinds ik begonnen ben met mind-muscle connection bij schouder isolatie-oefeningen. Jij op 92KG en 15% heb waarschijnlijk een veel beter fysiek dan mij, en je bent zo onder de indruk dat je mij een snoepert noemt...?solicitatie ging goed :d donderdag direkt langskomen voor cursus hah( callcenter)
[/SIZE]
[/COLOR]
SyntholAls ik na 1 jaar en 3 maanden aan de synthol zit, moet ik me echt diep gaan schamen lol... schouders gaan sinds een paar maand lekker vooruit, sinds ik begonnen ben met mind-muscle connection bij schouder isolatie-oefeningen. Jij op 92KG en 15% heb waarschijnlijk een veel beter fysiek dan mij, en je bent zo onder de indruk dat je mij een snoepert noemt...?

dat kan je beter als een compliment opvatten denk ikDenk dat je bf stuk lager is dan 15% als ik zo die foto bekijk, eerder 12.
En synthol moet je niet te serieus nemen![]()
dat kan je beter als een compliment opvatten denk ik
Denk dat je bf stuk lager is dan 15% als ik zo die foto bekijk, eerder 12.
En synthol moet je niet te serieus nemen![]()
Soz interpreteerde het verkeerd, krijg namelijk vrij veel opmerkingen laatste tijd over AAS gebruik in het echt dus, om een voorbeeld te geven vandaag nog in de sportschool... Begin het een beetje zat te worden, omdat een vraag over AAS vroeger af en toe voorkwam, maar laatste tijd iedere week wel.
ff kijken
---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 19:21 ----------
Heb maar 1 foto van mezelf waar ik alles aanspan, rest van me lichaam was onder de spiegel, best een k*t foto omdat ik alleen mijn linker kant aanspan omdat ihpone anders teveel trilt
![]()
Soz interpreteerde het verkeerd, krijg namelijk vrij veel opmerkingen laatste tijd over AAS gebruik in het echt dus, om een voorbeeld te geven vandaag nog in de sportschool... Begin het een beetje zat te worden, omdat een vraag over AAS vroeger af en toe voorkwam, maar laatste tijd iedere week wel.
fuark hoody, ziet er goed uit (no homer)
zal ik maar beginnen dat ik kaartje heb gehaald voor amsterdam united (awakenings amsterdam) dus, wou eerst rotterdam maar hoorde dat daar vorig jaar gevechten waren enzo, ik ben zen mode dus doe ik daar niet aan EN EN EN morgen eerste x in me leven LSD

Je had toch wat gebruikt? Of was het dat je er over nadacht? weet niet meer precies lol.
Maar je bf% is echt aantal procenten lager dan 15 (denk zelf iets van 12)en anders heb je gewoon dunne huid / weinig vocht

Je had toch wat gebruikt? Of was het dat je er over nadacht? weet niet meer precies lol.
Maar je bf% is echt aantal procenten lager dan 15 (denk zelf iets van 12)en anders heb je gewoon dunne huid / weinig vocht
fuark hoody, ziet er goed uit (no homer)
zal ik maar beginnen dat ik kaartje heb gehaald voor amsterdam united (awakenings amsterdam) dus, wou eerst rotterdam maar hoorde dat daar vorig jaar gevechten waren enzo, ik ben zen mode dus doe ik daar niet aan EN EN EN morgen eerste x in me leven LSD