XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Me pa gaat morgen een mercedes kompressor 2001 kopen:D
en ik ga binnenkort aan rijlessen beginnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yer, zitten risico's aan maar die probeer ik zoveel mogelijk te beperken. Ik "Leen" de auto alleen als het k*t weer is, voordeel als je om 7:30 moet vertrekken dan zijn de autosleutels vrij terwijl iedereen nog op bed ligt :D

Maar idd, je verhaal klopt ben van plan ergens december/januari ff theorie te halen dan meteen praktijk aanvragen.

Ik had ook eens het idee om te gaan joyriden toen ik 15 jaar was.. onder invloed van slechte zaken nog wel

Ik was tegen een stilstaande geparkeerde auto aangereden die op de handrem stond. vol op ertegen aan de auto van m'n maat total loss, die stilstaande auto total loss, en die was ook nog eens achteruit geklapt tegen een andere auto aan, die had flinke schade.

Gelukkig had die maat van mij de schuld op zich genomen, maar die was ook niet nuchter. nu 3-4 jaar later heeft ie weer net (nu paar weken) een auto op zijn eigen naam verzekerd en betaald ie 100 euro per maand voor een golfje 4.

Altijd oppassen dus met dit soort dingen

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 16:07 ----------

OT: nog 1 dag werken, 1 dag school, dan 1 nacht slapen en lekker richting de zon!

Hoe moeders achterlijk kunnen doen:roflol::roflol::roflol:

Kook een eitje, haal het eigeel er uit. En gooi het in de prullenbak. Gaat ze helemaal te keer hahaha. Ik zeg het is maar eigeel hoor blablabla.

Haalt ze het uit de prullebak en geeft ze het aan de katte.

Hoe moeders achterlijk kunnen doen:roflol::roflol::roflol:

Kook een eitje, haal het eigeel er uit. En gooi het in de prullenbak. Gaat ze helemaal te keer hahaha. Ik zeg het is maar eigeel hoor blablabla.

Haalt ze het uit de prullebak en geeft ze het aan de katte.

Ik snap je moeder wel opzich daarin.. Mja met eigeel kan je verder niet zoveel

gefeliciteerd logicals

Oke op aanvraag doe ik weer een update (aanvragen via karma) :D

Dus; volgens mij had ik het weekend nog niet gehad.

Vrijdag naar ehv geweest, was wel gezellig maar duurde te lang want het is veel anders met al een chick naast je die wil blijven ipv mee naar huis te nemen.

Ik was vrijdag bij haar blijven slapen, weer een lange vrijpartij gehad en lekker uitgeslapen tot 12:00 ofzo. Daarna uitgebreid ontbeten, na mijn huis gegaan waar we "film" hebben gekeken. Nja, kan niet echt veel boeiends noemen, uit verveling gaan we coïtusen en nieuwe dingen proberen.

Zondag ff stad in geweest, nja was wel gezellig. Vandaag nog wezen trainen toen is ze meegegaan, is altijd wel leuk.

Morgen gaan we weer de stad in als het droog is denk ik.

karma mag trouwens, je krijgt zoieso terug xx

Laatst bewerkt:
hoezo zo vaak de stad in?

2*15 kg en 2*10 schijven besteld !

Heb je al een schrale eikel, rijst. Moet toch zo langerzamerhand wel eelt opstaan of niet?

Nee ze houd hem lekker soepel. Ben wel wat gewend

Speeksel is die geheime ingrediënt, k*tjes vocht helpt ook wel. Zwitsal olie ook.... ja dat was het wel zo beetjeee

Mijn ontbijt is momnteel 6 HELE eieren. probeer eens keto, bn daar echt snel vet van verloren zeker een rader.

Heb 2 jaar geleden keto dieet gevolgt. Werkte idd goed. Zo geil als boter.

Maarja het resulteerde bij mij ook in haarverlies, waar ik geen last van heb normaal.

Terug
Naar boven