MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

terug van vakantie en 2% bf gedaalt, en kracht + spiermassa aangekomen`(bijna alle abs zichtbaar, onderste 2 onder je navel zegmaar net niet...). Veel beter dan helemaal niet trainen en 2% bf aankomen:o

hoe is met je piemol defenitie hoody?

net 4 punts meting bij me lul gedaan, bf van mijn lul is nu zo'n 9% hijs ****ing bruin geworden door vakantie, de maag van mijn lul was leeg en hartslag was 180

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 19:04 ----------

Hoe is het weer? Dikke tropische stormen daar.

we hadden aardig wat regen maar geen stormen, regen was ook plaatselijk best grappig... We hadden bv megemaakt dat er bij ons buurvrouw regen was en bij ons niet LOL

net 4 punts meting bij me lul gedaan, bf van mijn lul is nu zo'n 9% hijs ****ing bruin geworden door vakantie, de maag van mijn lul was leeg en hartslag was 180

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 19:04 ----------

we hadden aardig wat regen maar geen stormen, regen was ook plaatselijk best grappig... We hadden bv megemaakt dat er bij ons buurvrouw regen was en bij ons niet LOL

Oke, maar jou buurvrouw woont ook 5km verderop in de bush bush. Hoe is de natuur, kan je een beetje aapjes kijken?

Oke, maar jou buurvrouw woont ook 5km verderop in de bush bush. Hoe is de natuur, kan je een beetje aapjes kijken?

door de regen was er ****ing veel natuur, alles was groen, liep ook vaak met tanktop rond en een banaan, kreeg echt zo'n rambo gevoel

idd, maak wat foto's van de omgeving ben wel benieuwd.

En Bobby waneer ga je loggen?!

ff kijken

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 19:21 ----------

Heb maar 1 foto van mezelf waar ik alles aanspan, rest van me lichaam was onder de spiegel, best een k*t foto omdat ik alleen mijn linker kant aanspan omdat ihpone anders teveel trilt

25q677q.png

het was niet druk in de gym

ff kijken

Heb maar 1 foto van mezelf waar ik alles aanspan, rest van me lichaam was onder de spiegel, best een k*t foto omdat ik alleen mijn linker kant aanspan omdat ihpone anders teveel trilt

25q677q.png

Mirin'.

super goeie training gehad, lekker schema van brench warren!

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 19:37 ----------

ff kijken

25q677q.png

hoelang train je al?

Ziet er goed uit Hoody (no homo)

gekke improvisatietraining, doch voldaan gevoel :D

Fuarkk wel bruin... ik mirring dat kleurtje maar de rest is leuk voor jou. Ben blijer met m'n eigen schoudertjes :D

OT:

vriendin komt eraan, weer gezellig avondje gepland. Bios stond eigenlijk op het programma maar dan werd het weer na 12-en, dus maar uitgesteld tot later. Morgen 6:30 weer wekker.

ff kijken

25q677q.png

Doordat ene kant ontspannen is kan je mooi verschil zien tussen aangespannen en ontspannen.

Vind wel dat je synthol schouders hebt, ouwe snoepert.

1 jaar en 3 maanden :eek:
Zeer nice!

Terug
Naar boven