XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

mag geen facebook posten denk ik, word eric boos:( heb al aardig wat kaarten:D

Laten we het erop houden, dat die afspraak met Jordy niet voor herhaling vatbaar is...

Rijbewijs!

"Het geheugen van een moordenaar" die net op nl3 was. Een tijd geleden dat ik zo'n goeie film heb gezien. Gaat zeker in mijn top 10. :D

Goede dagen gehad, echter te weinig tijd voor dbb, **** the wad. Als ik vanavond tijd heb typ ik wel weer een updateje van (eer)gisteren.

kvk altijd welkom, gaat lekker laatste tijd.

Zo maar eens weer 8 uurtjes werken tot 22:00 ... hopen dat het nog even droog blijft buiten ... vanaf maandag nieuwe trainingsmethode .. upper/lowerbody uitproberen voor een paar maand..

Trouwens gister een zwaar relaxde tanktop gevonden. Van het weekend halve stad afgezocht, kwam gister toevallig in een sport winkel en daar hing die, gewoon perfectie op perfectieeee

Trouwens gister een zwaar relaxde tanktop gevonden. Van het weekend halve stad afgezocht, kwam gister toevallig in een sport winkel en daar hing die, gewoon perfectie op perfectieeee

Ik heb die van de hema gewoon, zijn perfect eigenlijk, al geprobeerd?

Ik heb die van de hema gewoon, zijn perfect eigenlijk, al geprobeerd?

Vindt die bovenrand niet te chill, ik wil wel met open rug. Die heb ik nu ook. Niet van die spaghetti bandjes aan de voorkant, gewoon normaal hempje aan voorkant met open rug.

Idd en gefeliciteerd met je rijbewijs niet te hard rijden he

In die hematops komen je pecs wel mooi uit :)
Zitten ****ing strak die dingen xD

Bakkie kibbelingen op:D

dagje vrij omdat alle lessen uitvielen en mn 16 gb usb stick is gearriveerd.

Terug
Naar boven