XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

mijn sups zijn eindelijk binnen, niks speciaal maar toch.
komt moeder aan "je moet niet de gek doen met die rare middeltjes hé ik: mam creatine zit ook gewoon in vlees hoor
mam: ja maar vlees is ook niet altijd goed
:duh:

Parents never stop crying :o
Een oplossing, uit huis wonen

Alhoewel, die van mij zeiken eigenlijk totaal niet meer

mijn sups zijn eindelijk binnen, niks speciaal maar toch.
komt moeder aan "je moet niet de gek doen met die rare middeltjes hé ik: mam creatine zit ook gewoon in vlees hoor
mam: ja maar vlees is ook niet altijd goed
:duh:
haha ons mam kwam gister ook: jij gebruikt toch geen creatine he ? Ik zo wat meen jij dat er in die duizend potten zit, OOK creatine.
zij: Maar een collega zegt dat je nieren daar van kapot gaan
ik: wetenschappelijke artikelen, uitgewerkte mening aub
verder neit meer gepraat

Ik heb al XL zijn gewoon van die stretchdingen
Maar zit wel geil!

Fuaa, ik draag L ;( Maarja, stretch moet wel bij die dingen, ziet er niet uit als het hangt. Of je moet zo BB tanktop fixen, maar vind ik mezelf nog niet groot genoeg voor. :P

Heb een oude motor te koop staan. Er belde net een Belg dat hij hem graag zaterdag op wilt halen. Kun je hem gewoon overschrijven op zijn naam bij het postkantoor, ondanks dat het een Belg is? Weet iemand dit?

Werd wakker met een opgeblazen buik, zat helemaal verstopt. Maar gedurende de dag helemaal leegescheten en voel me zo licht als een veertje. Buik is helemaal plat ook al heb ik de hele dag lopen vreten. :D

fuuark het leren gaat om een of andere reden altijd mega goed omdat ik in fuarking zen mode ben als ik house door de kamer pomp

Paint > Photoshop

Tribute to een vriend van me die al 4 maanden vol aan het vreten & trainen is :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een kleerkast seg :D

Morgen lekker vroeg naar huis en dan weekend :)

100kg strict frontpress :) Max hier eigenlijk nooit op, zit nog wel iets meer in.

Mss vanmiddag ff update want heb geen tijd meer gehad bishesss

Hmmm ex van me heeft mij like iets langer dan 1 jaar niet gezien, ze kende mij dus nog toen ik nog niet trainde en ecto was, ze vroeg om foto... Zou ik deze sturen? Met mijn hoofd erop ofcourse..

ieowsg.png

Foto gestuurd, kreeg deze reactie:

''wow lor, ik weet niet wat ik moet zeggen haha.''

Fail.:(

Terug
Naar boven