XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

1e officiele telefoontje @ callcenter meteen raak
haha je had die mensen moete zien kijken:P

6maand abbo op de krant haha

maar toen kwam dikke turn down, blijkt dat ik 5.30 verdien
dus dit is tijdelijk, ga niet voor die 5 euro/uur pas om half 11 thuis zijn

kan zeker wel kloppen, nooit dat je 100 abbos verkoopt. Ik werk voor goede doelen en als je 20 mensen werft krijg je ook 280 euro. Dit is misschien een paar keer dat dat gebeurt.

Maar stel, je bent super goed ... alpha verkopert .. en je gaat een nieuwbouwwijk in, waar mensen nog geen krant hebben je belt ze allemaal op... verkoopt 200 abbo's op 1000 mensen ... dan heb je dus op 1 dag 1000 euro verdiend ;)

Maar stel, je bent super goed ... alpha verkopert .. en je gaat een nieuwbouwwijk in, waar mensen nog geen krant hebben je belt ze allemaal op... verkoopt 200 abbo's op 1000 mensen ... dan heb je dus op 1 dag 1000 euro verdiend ;)

alpha verkoperts komen niet zo vaak voor ;)

ja dat kan tog? wat denk jij dat de werkgevers verdienen aan een abbo waar ze zoiezo voor een bepaalde tijd aan vast zitten? Die verdienen aan 200 abbos voor bijv. 7 euro per maand en dat dan een jaar lang wel ff 10x meer dan dat ze jou uitbetalen.

Eindelijk de instructeur op mijn health city stil gekregen, was een epic ego momentje voor me :)

paar jongens kregen nieuwe oefeningen, maar die gingen echt helemaal nergens over, echte hoe-verneuk-ik-het-snelst-mijn-gewrichten oefeningen.

heb d'r wat van gezegd toen de jongen klaagden over dat ze de oefening niet in bv de schouder voelde maar in het schoudergewricht en pols.

Heb ze paar normale oefeningen laten proberen toen waren ze tevreden en voelden ze de oefening daar waar het moest. Instructeur was flabbergasted en ging maar weer gauw met te jonge en te mooie meisjes praten :D

Truffels aan het proberen, nu lekker op de bank :)

Terug
Naar boven