Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lal, ook niet zo heel moeilijk :) Ik had alleen altijd moeite met noord/zuid holland :P die k*t stipjes op die kaart altijd waar je de namen bij moest zetten

heb gisterennacht tijdens dbb door zitten nemen half stoned, fuarkk magische combinatie

te horen krijgen dat ik een zeer riante salaris verhoging krijg

overal spierpijn

kan je buik trainen ook al heb je spierpijn in je buik?

heb gisteren 5x20 hanging leg raises gedaan, als ik vooruit buig heb ik al pijn, buik is overrated dan beter gewoon 5min cardio.

true, daarom heb ik ook zo'n hekel aan al die dikke mensen en wijven die buik trainen om een strakke p*ssy te krijgen

true, daarom heb ik ook zo'n hekel aan al die dikke mensen en wijven die buik trainen om een strakke p*ssy te krijgen

Dikke wijven horen iet in de gym, die horen bij een dietist te zitten. Als ze thuis 10 zakken chips leegvreten en 2 Liter cola light op een dag wegwerken en zeggen dat ze light eten, optieven gvd.

vieze meur ook trouwens.

Dikke wijven horen iet in de gym, die horen bij een dietist te zitten. Als ze thuis 10 zakken chips leegvreten en 2 Liter cola light op een dag wegwerken en zeggen dat ze light eten, optieven gvd.

vieze meur ook trouwens.

Lol ja, zag vanochtend zo'n dik wijf met een zak light paprika chips door de stad lopen. Had wel even zwaar binnenpretje, die mensen houden zichzelf voor de gek, zoeken smoesjes om te vreten, r**ards. :D

Kaartjes voor Awakenings met oud&nieuw, ik word gek

binnen paar uurtjes weten of ik hard voor lul sta of alpha ben,
nichtje van men 2 beste maten maar is mee uitvragen hah.

ze heeft me gisteren al een voorzet gegeven eigelijk dus ik moet nu wel anders sla ik mezelf straks voor men kop ( ze vroeg of ik een vriendin had, toen zij ook zei dat ze single was had ik al moeten vragen maargoed:P)

( feels like rijst nu :D)

Laatst bewerkt:
binnen paar uurtjes weten of ik hard voor lul sta of alpha ben,
nichtje van men 2 beste maten maar is mee uitvragen hah.

ze heeft me gisteren al een voorzet gegeven eigelijk dus ik moet nu wel anders sla ik mezelf straks voor men kop ( ze vroeg of ik een vriendin had, toen zij ook zei dat ze single was had ik al moeten vragen maargoed:P)

( feels like rijst nu :D)

Komaan man, dbb wants to be proud :)

als ik haar beetje goed gelezen heb gaat et ook wel lukken, zit alleen beetje extra druk achter omdat meeste mensen hier haar kennen en 2/3 al zeiden dat het me nooit ging lukken ohja en dat ze nichtje is van 2 mate dan

Dacht dat ik maar 1 uur pauze had in de middag met stage. zitten nog 2 pauzes bij van half uur om 10 en 3 uur :D

Terug
Naar boven