MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

DL PR tijdens het cutten 170>180 , u mad

PR @ military press. Waar ik vrijdag stuk liep op 67,50kg toch net de 70kg gepressed, moest wel van ver komen.

lol, zat even foto's terug te kijken van party waar ik zaterdag was, zitten me toch een paar gedrochten bij joh xD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mirin biceps xD

Gear binnen op de insuline na.
:meal:

lol, zat even foto's terug te kijken van party waar ik zaterdag was, zitten me toch een paar gedrochten bij joh xD

mirin biceps xD

Die rechter heeft aan de synthol gezeten dat zie je gelijk :roflol: :roflol:

Jezus. Op zo'n momenten heb je best een nuchtere vriend bij die je beschermt tegen eventuele domme ideeën.

170kg deadlift getrokken, op naar de 200!

bench gaat epic hard vooruit! voor het einde vh jaar 110kg :)

He-le maal gesloopt van me borst en triceps training

binnen paar uurtjes weten of ik hard voor lul sta of alpha ben,
nichtje van men 2 beste maten maar is mee uitvragen hah.

ze heeft me gisteren al een voorzet gegeven eigelijk dus ik moet nu wel anders sla ik mezelf straks voor men kop ( ze vroeg of ik een vriendin had, toen zij ook zei dat ze single was had ik al moeten vragen maargoed:P)

( feels like rijst nu :D)

bish maakte me beta en alpha in 5minuten.
eerst alpha door te zeggen dat het maar goed was dat ze tegen mij was begonnen te praten(ipv andersom, dat jongen naar meisje gaat) zaterdag dat we daardoor nu ook zaten te praten.

later reageerde ze er niet op toen ik iets vroeg als wanneer ik haar weer kon spreken.

moet nog ff geduld hebben denk ik hah

goede training vandaag, 9 oefeningen gedaan voor rug :) waterpoloer style!

Terug
Naar boven