MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Een jaar niet DL'en en dan 8x190.

My bullshit detector just broke down

Lijkt me niet onmogelijk als je nog zeer zware squats doet en back extensions of good mornings....

Vandaag nieuwe cycle begonnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

K*t hoody je had belooft niet te posten :(

zo'n vent zag ik bij ons laatst ook, ging met de losse stang 5x drukken als opwarmen, daarna direct 80kg eraan en 5x met een ROM van pak en beet 10cm

Daarna rondlopen als een baas....

ik heb zojuist de scheet van mijn leven gelaten, damn wat deed die deugd

1600 euro meer dan verwacht terug gekregen :) En vanavond leuke house feestje bij ons in Emmeloord :) (Freaky Friday)

je chick neem ik aan?
idd echt nice als die dan gwn hele dag bij je chillen en shit voor je fixen :D voel je je sowieso minder belabberd

ja me vriendin was wel lief, vanmorgen zat ik nog op 39,1C is beetje gezakt maar nog steeds iets te hoog. Vanmiddag nog beetje slapen en misschien helpt een zonnebank wel.

Vanavond ga ik zoieso naar ehv denk ik of het moet echt zwaar k*t gaan dan ga ik gewoon dbb nachtcafé volspammen :D. Moet wel vriendin beetje in de gaten houden, die fail homo's gaan zoieso op versiertocht even langs de mijne, dan maar beta aan de cola, en alpha beschermen ipv ziek in bed liggen en het koud hebben.

Fuuaaarrkkk nu Dash Berlin guest mix luisten van State of Trance 400, dan over 30min benen trainen.

Die guest mix is lekkeerrrrr

Brand in school, iedereen naar huis. Les was net 15 min bezig.. :D

shit man daar hoopte ik altijd op dat de school afbrandde en ik nooit meer er naartoe moest :roflol:

Nice :)

Ik lees nu dat er alleen wc rol in brand stond, hele school ontruimd voor een brandende wc rol :D

Terug
Naar boven