Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echte? wat had je eerst dan?nieuwe dj set via marktplaats gekocht!
echte draaitafels deze keer, nu nog platen!
wat zijn de voordelen van niet midi draaien dan? en is het niet irritant de hele tijd platen wisselen?Eerst draaide ik "midi" (via de computer).
Nu heb ik dit setje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2x Numark tt1650
1x Behringer VMX 200
Voor groter formaat fotos moet je ff googlen
wat zijn de voordelen van niet midi draaien dan? en is het niet irritant de hele tijd platen wisselen?
, en als je op een feest staat heb je het verdoet 

je bent 15 geworden zo te zien. wanneer?Midi is eigenlijk gewoon gek*t, je computer kan bijvoorbeeld vastlopen of zoiets.
Mensen zullen zeggen; koop een macbook ofzo, maar imo kan je computers zeker niet altijd vertrouwen, zelfs macs niet.
1 Virusje en je hele collectie is weg, en als je op een feest staat heb je het verdoet
Volgende aankoop gaan hopelijk pioneer cd spelers worden, maar eerst een baan![]()
je bent 15 geworden zo te zien. wanneer?
en idd is wel verdoet als je daar staat te draaien en oppeens crashed je computer en iedereen begint boos te worden. maar je geluid gaat dat nog door een versterker heen voor het bij de speakers komt of word het door dat ding versterkt ?

haha gefeliciteerd heb je dat ding zelf gekocht of gekregen voor je verjaardag? en nog een vraag als je alles op cd´s gaat zetten met welke bitrate doe je dat dan? of doe je losless?Gister
Als die computer uitgeschakelt is komt er uiteraard geen geluid meer uit![]()
nieuwe dj set via marktplaats gekocht!
echte draaitafels deze keer, nu nog platen!
zag er mooi uit!
haha gefeliciteerd heb je dat ding zelf gekocht of gekregen voor je verjaardag? en nog een vraag als je alles op cd´s gaat zetten met welke bitrate doe je dat dan? of doe je losless?

allerlaatste vraag voor vandaagGekocht met al mn geld incl verjaardags
Gewoon standaard met iTunes brand ding, mn nummers zijn altijd goede kwaliteit (weet dat getalletje niet zo uit me hoodf)

allerlaatste vraag voor vandaag
heb je wat aan die site? en hoevaak draai je ong?
.
Ja site helpt wel een beetje en staat natuurlijk professioneler.
Heb deze zomervakantie nog niet vaak opgetreden als je het zo bedoelt, ongeveer 5 keer per jaar ofzo, that's very weinig.
Hoop dat het nu ik een betere set hebt flink gaat oplopen!
Als je het op de andere manier bedoelt, ongeveer een uurtje per dag, maar dat verschilt, ligt eraan hoeveel zin ik heb![]()