Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is best wel leuk!
Kom ook net terug van een feestje, nuchter, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ook al die mong*len hier op "mijn" chick af en haar tweeling zus, moet toegeven dat het opzich wel geniaal is als ze dan naast je komt staan en al die gasten gaan weg.
Ook lekker de lange rij voor de deur geskipt, omdat ik in de zelfde sportschool train als de uitsmijter en hij ons even van achter kwam halen en ons naar binnen liet! Heerlijk!
Ja was wel een leuk avondje.
haha nice!
heb je nog nieuwe progressie pics ofzo, vraag me af hoe je erbij staat.
van de winter gaan we weer lekker hard, ga ook geen competitie basketbal meer doen, dus meer tijd en rust!Ook lekker de lange rij voor de deur geskipt, omdat ik in de zelfde sportschool train als de uitsmijter en hij ons even van achter kwam halen en ons naar binnen liet! Heerlijk!
"mhhh die ecto traint bij mij in de gym, die neemt toch niet veel plaats in en als ik hem binnen laat krijg ik nog een mooie fooi straks"

haha
hard man
is die uitsmijter wel beetje buff dan?
Nog wat tussen jou en haar gebeurd?Ze is best wel leuk!
Kom ook net terug van een feestje, nuchter, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ook al die mong*len hier op "mijn" chick af en haar tweeling zus, moet toegeven dat het opzich wel geniaal is als ze dan naast je komt staan en al die gasten gaan weg.
Ook lekker de lange rij voor de deur geskipt, omdat ik in de zelfde sportschool train als de uitsmijter en hij ons even van achter kwam halen en ons naar binnen liet! Heerlijk!
hoe heb je dat gefixt dan?
Jaja...suspect genoeg in ieder geval.
En wattefak is een ´froe´ ?

)