AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heb je me sms nog gehad ronnie boy?

Ze is best wel leuk!

Kom ook net terug van een feestje, nuchter, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ook al die mong*len hier op "mijn" chick af en haar tweeling zus, moet toegeven dat het opzich wel geniaal is als ze dan naast je komt staan en al die gasten gaan weg.

Ook lekker de lange rij voor de deur geskipt, omdat ik in de zelfde sportschool train als de uitsmijter en hij ons even van achter kwam halen en ons naar binnen liet! Heerlijk!

Ja was wel een leuk avondje.

haha nice!
heb je nog nieuwe progressie pics ofzo, vraag me af hoe je erbij staat.

Ook lekker de lange rij voor de deur geskipt, omdat ik in de zelfde sportschool train als de uitsmijter en hij ons even van achter kwam halen en ons naar binnen liet! Heerlijk!

"mhhh die ecto traint bij mij in de gym, die neemt toch niet veel plaats in en als ik hem binnen laat krijg ik nog een mooie fooi straks"

haha
hard man
is die uitsmijter wel beetje buff dan?

Voor de eerste keer spierpijn in mijn lats :woot: !

Ze is best wel leuk!

Kom ook net terug van een feestje, nuchter, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ook al die mong*len hier op "mijn" chick af en haar tweeling zus, moet toegeven dat het opzich wel geniaal is als ze dan naast je komt staan en al die gasten gaan weg.

Nog wat tussen jou en haar gebeurd?

Die staaltjes zijn binnen :D

Jaja...suspect genoeg in ieder geval.:p
En wattefak is een ´froe´ ?

dat is een froe
froe+froe+(klein).jpg

Paar uur geleden Bp, Sq & Dl Pr's omhoog geschroefd:D. Ong 3-4 kg vvm aangekomen en daarmee 32,5 kg op de grote 3 omhoog gegaan:D(squat kan nog wel hoger maar dan is het geen fullsq meer)

Niets eigenlijk, ga zo maar eens trainen. K*t gegeten vandaag denk dat ik er maar een nox in knal om toch te kunnen knallen :(

Vanochtend vroeg in mn adamskostuum op de weegschaal gaan staan: 80 KILO

BAM ! :fu:

elke 1e van de maand weeg ik mezelf, anders fluctueert het teveel (als je bijv de avond van te voren knetterveel gegeten hebt)

1 Mei 70,2 kilo
1 Juni 75,6 kilo
1 Juli 78,9 kilo
2 (1 aug was ik weg) augustus: 80,5 kilo

Zo zie je wat een beetje discipline teweeg kan brengen. Echt het enige slechte dat ik nu nog naar binnen werk is alcohol (maar die geef ik niet op, dan hebk niks meer :P)

Op naar de 90!

Terug
Naar boven