MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Life is good

Heb ook nog een fiets gescoort, zo'n idioot had hem niet op slot gedaan.
Wel een rammelbak heb hem maar in de sloot gedumpt

duhh

maarja waarschijnlijk waren ze zo traag dat het zeker 10 seconde duurde vooraleer ze aan de deur stonden?
Ben nog wel gepasseerd door een auto die maakte ongeveer hetzelfde geluid als de fiets. Maar dat fietsje heeft me toch wel mooi weer 500m verder gebracht:)

en niet alleen van t blowen

Drugs gebruiken...:eek:

Heb ook nog een fiets gescoort, zo'n idioot had hem niet op slot gedaan.
Wel een rammelbak heb hem maar in de sloot gedumpt

stelen...:eek:

Ja, en dinsdag zie ik me liefde weer.

Je had moeten vragen waar ze morgenavond is...:eyebrow:

nee, hoorde ik net op tv in een serie.

Ben nog wel gepasseerd door een auto die maakte ongeveer hetzelfde geluid als de fiets. Maar dat fietsje heeft me toch wel mooi weer 500m verder gebracht:)

En 500 meter op de fiets is 500 meter minder wandelen... zoveel is zeker

---------- Toegevoegd om 01:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:31 ----------

nee, hoorde ik net op tv in een serie.

Het is toch van phil :)

Drugs gebruiken...:eek:
Je had moeten vragen waar ze morgenavond is...:eyebrow:
softdrugs:o
Dan is ze bij dr zus
nee geen pics

---------- Toegevoegd om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

En 500 meter op de fiets is 500 meter minder wandelen... zoveel is zeker
Klopt en heb die gene er nog een plezier mee gedaan ook, bij het station vallen veel betere fietsen weg te halen

Ze is best wel leuk!

Kom ook net terug van een feestje, nuchter, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ook al die mong*len hier op "mijn" chick af en haar tweeling zus, moet toegeven dat het opzich wel geniaal is als ze dan naast je komt staan en al die gasten gaan weg.

Ook lekker de lange rij voor de deur geskipt, omdat ik in de zelfde sportschool train als de uitsmijter en hij ons even van achter kwam halen en ons naar binnen liet! Heerlijk!

Ja was wel een leuk avondje.

Terug
Naar boven