AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

beter goed scoren op een easy hoofdstuk als slecht scoren

Captainobvious.jpg

idd, sta nu gelukkig geen onvoldoende meer.

Ik faal in na, sk , wi, fa de rest gewoon 7,8 gemiddeld..

true grit kijken, keek vorig jaar met cam kwaliteit en zonder subs en begreep niks van die gast

m'n torrent Sons Of Anarchy seizoen 1 HD is klaar, nog nooit echt van het begin gevolgd

lol @ hier, kvk bishes. Ik ga slapen. En ja, ik was de bovenste nu 1mnd oud denk ik.

Zit nu in top20 karma

Op naar de top10 help me maar :D

8x70kg military press(A) ( zittend)
8x 16 kg dumbbell front lateral raises

ging voor mijn gevoel lekker

Laatst bewerkt:
Nvm

K*t imageshack

Hmmmm.... vannochtend om 9 uur in gym op lege maag(met BCAA natuurlijk om spierafbraak tegen te gaan). Heb heel lekker geknalt met Obee in mijn achterhoofd:mad:

Whatsup met Obee dan Hoody?

funny.jpg

:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 14:56 ----------

Hmmmm.... vannochtend om 9 uur in gym op lege maag(met BCAA natuurlijk om spierafbraak tegen te gaan). Heb heel lekker geknalt met Obee in mijn achterhoofd:mad:

U in love brah?:o

kan zo me rechterlens weer ophalen, liet die vorige week vallen op de grond :(

Nachtlenzen ftw. Heb ze 1 nachtje in en kan 3 dagen goed zien.

funny.jpg

:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 14:56 ----------

U in love brah?:o

Liefde is katabool, met woede bereik je veel meer...:brew: Ben nu 2x zo committed aan BB dan voorheen, train sinds deze week om 9 uur 's ochtends op lege maag(plan is om dit 5-6x pw te doen), daarnaast ook nog 2x per week baantjeszwemmen(cardio), voedsel ook opgeschroeft. Obee maakte gewoon een opmerking die hij niet had moeten plaatsen, krijgt hij spijt van als ik hem inhaal. Ook handig om BB vroeg in de ochtend te doen, kan ik me rest van de dag focussen op HBO studie.

Terug
Naar boven