- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmmm.... vannochtend om 9 uur in gym op lege maag(met BCAA natuurlijk om spierafbraak tegen te gaan). Heb heel lekker geknalt met Obee in mijn achterhoofd![]()

Nachtlenzen ftw. Heb ze 1 nachtje in en kan 3 dagen goed zien.
Nachtlenzen ftw. Heb ze 1 nachtje in en kan 3 dagen goed zien.
ik heb gewoon normale maandlenzen en heb nergens last van...
come at me

zondagavond aan het fappen, valt plots laptop uit, tafel super warm. Zet op andere plaats, herstart, gebeurt opnieuw. Geef er de brui aan en ga gewoon slapen...
Volgende ochtend, serie aant kijken, valt weer uit en weer super warm. "Hmm, zal wel een of ander virus zijn dat cpu cycles eist en daardoor mn pc zo warm maakt, ff die shit formatteren"
Valt die k*tlaptop uit tijdens het formatteren en natuurlijk helemaal geen laptop meer...
heel de dag 5x proberen te formatteren, zelfs op verschillende plaatsen op de grond gezet om het koel te houden, maar het mocht niet baten, shit werd te heet en viel uit.
Net het geniale idee gehad om hem uit mn raam op de vensterbank te formatteren en sure as phuck: hier ben ik weer
dat maakt mn dag wel weer goed![]()
Weet niet of dit mijn dag goed maakt, maar lag vanmiddag even een middagdutje te doen van 15:00 tot 17:30 ofzo, want moest er daarna uit om te eten.
Me 1e droom was knettergeil, dat ik een trio zou hebben met me vriendin en haar zus fuarkkkk...... nja dat zal wel bij een droom blijven zo ver gaan mijn skills niet..
of toch wel..............
challenge accepted? ze valt op buitenlandse dus iets meer onder de zonnebank
Tijdens de droom werd ik gvd wakker gebeld en nu weet ik niet hoe er een einde aan is gekomen FUUU!!! 1000vragen in me hoofd nu.
Daarna, weer gaan slapen en vraag me niet hoe ik erbij kwam maar ik liep in de bieb, bij die computers zaten 2 ecto's op DBB te kijken en te lachen om mijn comments. Helaas weet ik niet onder welke gebruikersnaam ze posten, was wel ff grappig. Zie ik de laatste tijd veel ook gewoon in de pauze op me school van die nerdjes met shakebaker van B&F stoer doen terwijl ze nog geen 60kg wegen lallllllll.
(school Den Bosch), herkenbaar iemand?? Zo hatelijk, de baas denken uit te hangen met potloodarmen en zittend naast een halve gare t*fus emo die zijn haren styled en roze verft WTF!!!.
Weet niet of dit mijn dag goed maakt, maar lag vanmiddag even een middagdutje te doen van 15:00 tot 17:30 ofzo, want moest er daarna uit om te eten.
Me 1e droom was knettergeil, dat ik een trio zou hebben met me vriendin en haar zus fuarkkkk...... nja dat zal wel bij een droom blijven zo ver gaan mijn skills niet..
of toch wel..............
challenge accepted? ze valt op buitenlandse dus iets meer onder de zonnebank
Tijdens de droom werd ik gvd wakker gebeld en nu weet ik niet hoe er een einde aan is gekomen FUUU!!! 1000vragen in me hoofd nu.
Daarna, weer gaan slapen en vraag me niet hoe ik erbij kwam maar ik liep in de bieb, bij die computers zaten 2 ecto's op DBB te kijken en te lachen om mijn comments. Helaas weet ik niet onder welke gebruikersnaam ze posten, was wel ff grappig. Zie ik de laatste tijd veel ook gewoon in de pauze op me school van die nerdjes met shakebaker van B&F stoer doen terwijl ze nog geen 60kg wegen lallllllll.
(school Den Bosch), herkenbaar iemand?? Zo hatelijk, de baas denken uit te hangen met potloodarmen en zittend naast een halve gare t*fus emo die zijn haren styled en roze verft WTF!!!.
Liefde is katabool, met woede bereik je veel meer...Ben nu 2x zo committed aan BB dan voorheen, train sinds deze week om 9 uur 's ochtends op lege maag(plan is om dit 5-6x pw te doen), daarnaast ook nog 2x per week baantjeszwemmen(cardio), voedsel ook opgeschroeft. Obee maakte gewoon een opmerking die hij niet had moeten plaatsen, krijgt hij spijt van als ik hem inhaal. Ook handig om BB vroeg in de ochtend te doen, kan ik me rest van de dag focussen op HBO studie.