MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wees maar niet bang, basisschooltijd heb ik al achter me gelaten en weet het verschil tussen de en het :)

nee hogeschool erlangs, avans ben ik ook welleens wat een meuk loopt daar langs fuarkk. Is onderdeel van avans trouwens...

Beter gewoon kw1c net zoals vorig jaar, oneindige wijven en stuk voor stuk lekker nomnnonmnomnnom.

1 vinger knip, 1 knipoog en nieuwe bedpartner.

nou ja ik zit op de middelbare, ook al zit ik niet in den bosch. wou gewoon kijken met wat voor mooi verhaaltje je nu weer kwam om je vervolgens te trollen.

kap aub met dat dbb dagboek want het boeit niemand en iedereen ergert zich eraan

nou ja ik zit op de middelbare, ook al zit ik niet in den bosch. wou gewoon kijken met wat voor mooi verhaaltje je nu weer kwam om je vervolgens te trollen.

kap aub met dat dbb dagboek want het boeit niemand en iedereen ergert zich eraan

hou je bek man en ga je frans leren. Helft van de zaken waarover ik het heb weet je niet eens waarover ik het heb en moet je googlen. Ben blij dat ik me ervaring deel, misschien kan je jezelf daar ooit plezier mee doen als OOIT uit je :fa: positie komt.

En ze worden trouwens door vele gewaardeerd :)

ahahahaa jaaa mannnn hmmmmmmmmmmmm, ****ing sexy totdat ik jullie volspuit met mijn home made gear, wie wilt? mijn vriendin heeft ook ****ing buffe triceps gekregen, weet alleen niet of het komt door haar vol te spuiten, of door het aftrekken

hou je bek man en ga je frans leren. Helft van de zaken waarover ik het heb weet je niet eens waarover ik het heb en moet je googlen. Ben blij dat ik me ervaring deel, misschien kan je jezelf daar ooit plezier mee doen als OOIT uit je :fa: positie komt.

En ze worden trouwens door vele gewaardeerd :)

Battle tussen de 2 iconen van DBB.

This gonna be gud

Hoody negeert mij.:mad:

images?q=tbn:ANd9GcRt1lge0EjuLOcUy7V0uO91qIrX4u9eV_WkhHaWySBchxorNZf9Z0nDnDsM.jpg

ahahahaa jaaa mannnn hmmmmmmmmmmmm, ****ing sexy totdat ik jullie volspuit met mijn home made gear, wie wilt? mijn vriendin heeft ook ****ing buffe triceps gekregen, weet alleen niet of het komt door haar vol te spuiten, of door het aftrekken

nogmaals intredasting

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

miss moet jij niet zoveel de k*t van je vriendin likken, krijg je minder vrouwen hormonen binnen en gain je tenminste wat

Zwak zeg.

Dacht al, ik hou niet zo van bffen.

:trollface:

Terug
Naar boven