AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

iq test op facebook. klopt altijd geen snars van die testen op het intenet, maar ik voel me ook eens een keertje slim. :p

Ik val hier in een leuke conversatie binnen..??

:mad: ff afkoelen buiten

Vertel waarom? Bij mij is het net russisch roulette, als je er eenmaal voor gaat kan je niet meer terug en er is een kans van 1 op 6 dat het niet zo prettig ruikt.

Net of die snikkel van je zo fris ruikt na een avondje stappen hahaha, sowieso altijd eerst douchen en een schone doos likken is gewoon lekker man stel je niet aan.:p

Net of die snikkel van je zo fris ruikt na een avondje stappen hahaha, sowieso altijd eerst douchen en een schone doos likken is gewoon lekker man stel je niet aan.:p

Ja tog. Haha ook wel eens bezopen als je terug komt van stappen. Gaan likken, maar das meestal niet zo'n succes. Maarja je bent bezopen.

Vond wel minder, toen ik in der bek had gespoten en ze me wou zoenen.

Ja tog. Haha ook wel eens bezopen als je terug komt van stappen. Gaan likken, maar das meestal niet zo'n succes. Maarja je bent bezopen.

Vond wel minder, toen ik in der bek had gespoten en ze me wou zoenen.

Shit gast, daar zeg je wat... Eerste keer dat ik coïtus had mocht ik in haar mond komen, dan wou ze nog heel de avond liggen romantisch doen. Bij elke kus sterfde ik een beetje... :( Was natuurlijk niet alpha genoeg dat te zeggen.

Shit gast, daar zeg je wat... Eerste keer dat ik coïtus had mocht ik in haar mond komen, dan wou ze nog heel de avond liggen romantisch doen. Bij elke kus sterfde ik een beetje... :( Was natuurlijk niet alpha genoeg dat te zeggen.

Allemaal eiwitten brahski!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Einde van examens en begin van 2 weken vacantie Ohyeah !

Stop het in een 2,5kg pot + vraag er een eurotje of 50 voor + ???? = Profit.

voor jullie lever ik wel free high-end proteins bro's

ot: een gedouchde doos is lekker, anders is het gewoon kudt en probeer ik er altijd onderuit te komen.

Niet alpha genoeg? Dat heeft niks met alpha zijn te maken, ik mot geen zaad in m'n b**kes heur.

Terug
Naar boven