Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iq test op facebook. klopt altijd geen snars van die testen op het intenet, maar ik voel me ook eens een keertje slim.![]()

Vertel waarom? Bij mij is het net russisch roulette, als je er eenmaal voor gaat kan je niet meer terug en er is een kans van 1 op 6 dat het niet zo prettig ruikt.

Net of die snikkel van je zo fris ruikt na een avondje stappen hahaha, sowieso altijd eerst douchen en een schone doos likken is gewoon lekker man stel je niet aan.![]()
Net of die snikkel van je zo fris ruikt na een avondje stappen hahaha, sowieso altijd eerst douchen en een schone doos likken is gewoon lekker man stel je niet aan.![]()
Ja tog. Haha ook wel eens bezopen als je terug komt van stappen. Gaan likken, maar das meestal niet zo'n succes. Maarja je bent bezopen.
Vond wel minder, toen ik in der bek had gespoten en ze me wou zoenen.

Scheelt me ook weinig brah, moet ze het natuurlijk wel eerst doorgeslikt hebben.
---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 20:16 ----------
![]()
Ja tog. Haha ook wel eens bezopen als je terug komt van stappen. Gaan likken, maar das meestal niet zo'n succes. Maarja je bent bezopen.
Vond wel minder, toen ik in der bek had gespoten en ze me wou zoenen.
Was natuurlijk niet alpha genoeg dat te zeggen.
Shit gast, daar zeg je wat... Eerste keer dat ik coïtus had mocht ik in haar mond komen, dan wou ze nog heel de avond liggen romantisch doen. Bij elke kus sterfde ik een beetje...Was natuurlijk niet alpha genoeg dat te zeggen.
, you want some?I got some high quality protein brah, you want some?
Stop het in een 2,5kg pot + vraag er een eurotje of 50 voor +? = Profit.

Allemaal eiwitten brahski!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet alpha genoeg? Dat heeft niks met alpha zijn te maken, ik mot geen zaad in m'n b**kes heur.Shit gast, daar zeg je wat... Eerste keer dat ik coïtus had mocht ik in haar mond komen, dan wou ze nog heel de avond liggen romantisch doen. Bij elke kus sterfde ik een beetje...Was natuurlijk niet alpha genoeg dat te zeggen.