Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ken ze niet, maar als jij er 1 besteld, en even neerzet wat het is .. bestel ik er ook 1 :)

Ik vind braun maar slecht. Remingtom geen ervaring mee. Heb zelf eenn philips scheerapparaat en babyliss trimmer.

Strak stoppelbaardje ftw :D

Ik heb weinig baardgroei dus heb een paar mesjes van Gilette .. scheer me ook maar 1 keer per maand ofzo ..

Geen last van ... gelukkig ...

maar een halve dag school; dank u stakende bussen.

heb trouwens een vraag.
als iemand redelijk klein is maar ook niet overdreven, en je zegt hij is heel klein is.
Is dat dan een hyperbool of een understatement? ikzelf denk een hyperbool, maar ben niet zeker.

maar een halve dag school; dank u stakende bussen.

heb trouwens een vraag.
als iemand redelijk klein is maar ook niet overdreven, en je zegt hij is heel klein is.
Is dat dan een hyperbool of een understatement? ikzelf denk een hyperbool, maar ben niet zeker.

Hyperbool ;)
Understatement zou zijn als hij klein is, en je zegt 'jij bent klein'.
Maar omdat je in je vb overdrijft word het een hyperbool.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:21 ----------

OT:
Vrienden

Je vriendenlijst is leeg :(

wat is dan een ellips?:scratch:

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:22 ----------

zo denk ik ook. maar dat van een understatement moet toch zijn 'jij bent een heel klein beetje klein' niet?

of mss gewoon "jij bent niet zo groot", waarom het moeilijk maken:roflol:

zo denk ik ook. maar dat van een understatement moet toch zijn 'jij bent een heel klein beetje klein' niet?

Ja.
Hyperbool = overdrijving
Understatement = iets zeggen zoals het is, een feit weergeven

Dat is toch hoe ik het geleerd heb, denk wel dat t juist is :)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:24 ----------

Een ellips is het weglaten van woorden.

Ja.
Hyperbool = overdrijving
Understatement = iets zeggen zoals het is, een feit weergeven

Dat is toch hoe ik het geleerd heb, denk wel dat t juist is :)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:24 ----------

Een ellips is het weglaten van woorden.

nee dat is gewoon een statement. Een understatement is het minimaliseren van een bepaald feit.

wat is dan een ellips?:scratch:

of mss gewoon "jij bent niet zo groot", waarom het moeilijk maken:roflol:
omdat ik duidelijkheid wou over deze stijlfiguur. door te zeggen 'je bent heel klein' vergroot je iets (namelijk dat je klein bent). maar omdat het bij dit voorbeeld een paradox is, want je zegt dat iets of iemand (heel erg)klein is, was ik niet zeker of het een hyperbool is. want een understatement is(dit schrijf ik als reactie voor die met zijn leeuwen avatar) het verkleinen van iets. daarom dat ik me afvroeg 'jij bent heel erg klein' misschien een understatement was.

omdat ik duidelijkheid wou over deze stijlfiguur. door te zeggen 'je bent heel klein' vergroot je iets (namelijk dat je klein bent). maar omdat het bij dit voorbeeld een paradox is, want je zegt dat iets of iemand (heel erg)klein is, was ik niet zeker of het een hyperbool is. want een understatement is(dit schrijf ik als reactie voor die met zijn leeuwen avatar) het verkleinen van iets. daarom dat ik me afvroeg 'jij bent heel erg klein' misschien een understatement was.

Dude vraag gewoon aan die gast voor duidelijkheid... Zit jezelf niet zo gek te maken over je lengte.

Zwaar fijne pasta saus gemaakt, nu nog even rijst koken :D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:37 ----------

En, dat ik ineens kei veel geld over heb deze maand :)

Dude vraag gewoon aan die gast voor duidelijkheid... Zit jezelf niet zo gek te maken over je lengte.
nee, ben klein maar niemand noemde me overlaatst klein ofzo. en snap heel goed wat iemand bedoelt als die zegt 'je bent heel erg klein'. maar wou gewoon weten in welke categorie van stijlfiguren die zin thuis hoort. als iemand iets dergelijk tegen mij zei was het wel duidelijk wat hij bedoelde. daarvoor vraag ik het niet.

Domme mensen op tv die staan te kijken bij Serious Request ... wat een b**kes sommige hebben :p

Terug
Naar boven