AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol, vind die scooby ook maar een aparte, maar over zijn kennis heb ik geen mening.

scooby is een bodybuilding guru, do not mess with him

ey z1000 hoe duur is zo'n Yamaha opzich en per jaar aan onderhoud/benz enz

Welke jij of Dennis hebt, of wat normaal gesproken een redelijke prijs is

Hmm die van Dennis zal wel boven de 600 euro liggen denk ik, ligt er aan hoeveel je rijdt eigenlijk.

Die van mij is niet zo duur kan gemakkelijk zelf aan sleutelen wat ik dus ook doe.
Maar per jaar ben ik kwijt:
- 70 euro wegenbelasting
-120 euro verzekering
-280 euro 2 paar banden
-40 euro aan olie
- andere kleinen dingen 50 euro ofzo

Ahahahahahha die mannetje aan bovenkant van DBB heeft kerstmutsje ohh mi mang dat is omin grappig

Onderbouw? Je lichaam heeft gemiddeld 30min aan suikers in je spieren/lever. Als dit op is*(door intensieve training) gaat je lichaam in overlevingsmode (katabool dus), en verbrand het de reserves, ook komt er cortisol vrij als je lichaam in katabole mode is, dat zet spierweefsel om in energie, om dat tegen te gaan gebruik ik BCAA die gaan spierafbraak tegen. Zodat alleen mijn vet aangepakt wordt, als mijn voeding daarnaast gedurende dag top is, wordt mijn lichaam herstelt en spiermassa aangemaakt. Dom hé?
na trainen zijn wel glucose depleted dacht ik waardoor je lichaam glycogeen moet hebben om weer om te kunnen zetten in glucose. voor die glycogeen worden spieren verbrand dus je hebt wel gelijk dat je tijdens en vooral na je training in katabole stand bent. En er komt idd (veel) cortisol vrij bij het trainen omdat je lichaam onder stress staat dus neem je voedingstoffen slecht/langzaam op.
Vandaar dat je zowieso meteen na het trainen (en als eventuele intra workout voor de zekerheid voor zo min mogelijk kataboliteit) snelle carbs moet nemen (zoals dextrose of waxy maize starch) en om gebruik te maken van je anabolic window die snelle carbs in combo met eiwitten zodat de eiwitten snel opgenomen worden (door de snelle carbs).

als intraworkout is bcaa's ook prima aangezien het je spieren geschermt en vrijwel meteen word opgenomen....zekere voor onzekere nemen.
in feite heeft hoody gewoon gelijk..

ps. dat stukje van glucose en glycogeen- dat kan ook precies andersom zijn dus dat het glucose moet zijn ipv van glycogeen..

loL

Terug
Naar boven