Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha, zeggen dat ik een plaat voor m'n kop heb en dan als bewijs een filmpje van scooby plaatsen, epic.
Een naturel bodybuilder die al decennia bezig is met de sport, maar hee, wie ben ik? Jij weet het natuurlijk beter.
.Lol, vind die scooby ook maar een aparte, maar over zijn kennis heb ik geen mening.

Ik kan het niet opbrengen zijn clipjes af te kijken, irritatielevel sky high...
.
ey z1000 hoe duur is zo'n Yamaha opzich en per jaar aan onderhoud/benz enz
Welke jij of Dennis hebt, of wat normaal gesproken een redelijke prijs is
na trainen zijn wel glucose depleted dacht ik waardoor je lichaam glycogeen moet hebben om weer om te kunnen zetten in glucose. voor die glycogeen worden spieren verbrand dus je hebt wel gelijk dat je tijdens en vooral na je training in katabole stand bent. En er komt idd (veel) cortisol vrij bij het trainen omdat je lichaam onder stress staat dus neem je voedingstoffen slecht/langzaam op.Onderbouw? Je lichaam heeft gemiddeld 30min aan suikers in je spieren/lever. Als dit op is*(door intensieve training) gaat je lichaam in overlevingsmode (katabool dus), en verbrand het de reserves, ook komt er cortisol vrij als je lichaam in katabole mode is, dat zet spierweefsel om in energie, om dat tegen te gaan gebruik ik BCAA die gaan spierafbraak tegen. Zodat alleen mijn vet aangepakt wordt, als mijn voeding daarnaast gedurende dag top is, wordt mijn lichaam herstelt en spiermassa aangemaakt. Dom hé?
Jouw chick of niet ?
Lekkere avatar !Jouw chick of niet ?
Ontopic: Ga straks achter een iphone !!!!!!![]()