Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik neem aan dat 500gr opgeslagen KH niet in 45-60min op is?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 14:25 ----------

Hoeft helemaal niet? Met carb cyclen verlies je toch ook vet terwijl je spier aankomt...

ja, maar niet als je dezelfde dag nog boven onderhoud eet. Bij cyclen eet je een paar dagen onder en dan weer een paar dagen boven onderhoud. Je opgeslagen kh (glycogeenvoorraad) is volgens mij niet zomaar op, maar plz billenkoek als ik er naast zit.

Is ze wel in jouw leage Calyptus?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 15:19 ----------

ja, maar niet als je dezelfde dag nog boven onderhoud eet. Bij cyclen eet je een paar dagen onder en dan weer een paar dagen boven onderhoud. Je opgeslagen kh (glycogeenvoorraad) is volgens mij niet zomaar op, maar plz billenkoek als ik er naast zit.

Ja klopt, maar ik ben ook aan het carb cyclen;)

Ik neem aan dat 500gr opgeslagen KH niet in 45-60min op is?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 14:25 ----------

Hoeft helemaal niet? Met carb cyclen verlies je toch ook vet terwijl je spier aankomt...
Leangains is bijna altijd carb cyclen, maar dat terzijde wat je zegt is weer onzin. Stel je doet 1 dag hoog en 1 dag laag carbs en op beide dagen eet je 2000 kcal, je onderhoud is 2500 kcal, nooit dat je dan ook spiermassa aankomt. Wel kan je recompen, daarbij kan je wel spiermassa aankomen en vet verliezen op.wekelijkse basis, maar dit gaat vooral om het aantal kcals en veel minder om de carbs. Maar wat jij doet slaat nergens op, fasted trainen om zo in je bulk ook vet te verliezen, maarja als je het zelf maar geloofd!

1zcll4g.png

Ze heeft wel een bekend gezichtje

lens weer opgehaald, ben nu steeds bang dat ik er weer 1 kwijtraak, maar ging goed :)

Laatst bewerkt:
Leangains is bijna altijd carb cyclen, maar dat terzijde wat je zegt is weer onzin. Stel je doet 1 dag hoog en 1 dag laag carbs en op beide dagen eet je 2000 kcal, je onderhoud is 2500 kcal, nooit dat je dan ook spiermassa aankomt. Wel kan je recompen, daarbij kan je wel spiermassa aankomen en vet verliezen op.wekelijkse basis, maar dit gaat vooral om het aantal kcals en veel minder om de carbs. Maar wat jij doet slaat nergens op, fasted trainen om zo in je bulk ook vet te verliezen, maarja als je het zelf maar geloofd!

Jij hebt echt een plaat voor je kop he?

http://www.youtube.com/watch?v=oi-jnsG0Z7Y

Hopelijk snap je het nu.

Haha, briljant Dolf Jansen op tv ... lig helemaal dubbel hier :)

Eindelijk miljonair....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Miljardair bedoel je :roflol:

10 Miljard :laugh:

Terug
Naar boven