Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar dat is omdat ik ze gisteren getraind heb

Iemand nog kerstcadeau tips? Geen shampoo/perfum etc etc wel beetje orgineel maar geen dildo.
bvd. Goede ideeen worden beloond met karma![]()
In-ears gekocht voor maar 9 euries en ze zijn nog goed ook.
Btw; weet iemand hoe je filmpjes bewerkt?
Heb een filmpje gemaakt maar zou graag mijn gezicht onherkenbaar willen maken ...
het is eigenlijk heel aardig, maar weet ff niet wat ik er mee aan moet.GVDhet is eigenlijk heel aardig, maar weet ff niet wat ik er mee aan moet.
Had maandag gezegd tegen me vriendin dat het allemaal te snel ging en ik geen relatie wou blabla. Heb amper gevoel bij der en ik hou erg van mijn vrijheid momenteel. Heb daarom geen zin om verplicht elk weekend haar te zien enzo.
Gister deed ze ineens whatsappe, dus ff lopen whatsappe.
Maar goed, krijg net een smsje. He kijk eens voor je voordeur. Dus ik dacht verdomme wat nou weer.
Ligt er een cadeautje met een kaartje. Wat heel lief en aardig is. Op dat kaartje staat omdat ik jouw zo lief en relax vindt.
Weet niet wat ik er van vinden. Aan de ene kant vind ik het aardig aan de anderen kant stalk gedrag.
GVDhet is eigenlijk heel aardig, maar weet ff niet wat ik er mee aan moet.
Had maandag gezegd tegen me vriendin dat het allemaal te snel ging en ik geen relatie wou blabla. Heb amper gevoel bij der en ik hou erg van mijn vrijheid momenteel. Heb daarom geen zin om verplicht elk weekend haar te zien enzo.
Maar goed, krijg net een smsje. He kijk eens voor je voordeur. Dus ik dacht verdomme wat nou weer.
Ligt er een cadeautje met een kaartje. Wat heel lief en aardig is. Op dat kaartje staat omdat ik jouw zo lief en relax vindt.
Weet niet wat ik er van vinden. Aan de ene kant vind ik het aardig aan de anderen kant stalk gedrag.

GVDhet is eigenlijk heel aardig, maar weet ff niet wat ik er mee aan moet.
Dat mijn contract rond is en dat ik dus het nieuwe jaar met een nieuwe baan begin!![]()
Als je niet wilt; dan wil je niet.. Heel erg lief van haar, maar als jij duidelijk bent geweest, dan moet je doorzetten. Even lullig, maar als je niet wilt dan zijn dat de consequenties!
Wees blij dat het geen drol in een brandende krant was
Maar serieus, ik heb precies hetzelfde.. weet het ook ff niet meer.
, Ja je hebt wel veel overeenkomsten met mij. Gaat ook niet best met HBO enzo. Kan je ook geen werk vinden? hahaDan gewoon even het 'lief' gedeelte overboord gooien, nog een keer zeggen dat je niet wilt.. Uitleggen dat het niet aan haar ligt, blablbabla..Ja daarom. Vind lief, maar zit er helemaal niet op te wachten.

Warm water op, met tegenzin ijskoude douche gepakt, nu eruit, feelsgoodman

Ja daarom. Vind lief, maar zit er helemaal niet op te wachten.
---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:12 ----------
Hahaha, Ja je hebt wel veel overeenkomsten met mij. Gaat ook niet best met HBO enzo. Kan je ook geen werk vinden? haha
kan ook geen werk vinden nee, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik 2011 nog ff mag chillen haha.Face it brah ze wilt jou.
Anyway je bent duidelijk genoeg geweest maar als ze het niet wil begrijpen kan dat nog wel lastig gaan worden en idd uitaarden in stalken.
---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:09 ----------
Congratz!
Dan gewoon even het 'lief' gedeelte overboord gooien, nog een keer zeggen dat je niet wilt.. Uitleggen dat het niet aan haar ligt, blablbabla..
Je kent het wel.
Als het niet werkt; heeeeeeeeeeel lullig doen.
Als dat niet werkt..euh, dan heb je een stalker; aangifte doen![]()