Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja, heb wel gesmst dat ik het lief vind. Maar maak het van de week wel duidelijk dat hier eigenlijk niet op zit te wachten.

Als ik vanavond na de kroeg ga bv, dan zal ze der ook zijn. Ik wil gewoon kijken voor wat nieuwe vlees. Had vorige week daar nog aandacht van 3 milfs en anderen vrouwtjes. Dat is ook 1 van de reden dat ik niet zit te wachten op een relatie.

Ik kan vanavond ook gewoon een wijf pakken en het die manier duidelijk maken.

Lol, dat is wel cru maar misschien komt de boodschap dan wel over!:D

Ja, heb wel gesmst dat ik het lief vind. Maar maak het van de week wel duidelijk dat hier eigenlijk niet op zit te wachten.

Als ik vanavond na de kroeg ga bv, dan zal ze der ook zijn. Ik wil gewoon kijken voor wat nieuwe vlees. Had vorige week daar nog aandacht van 3 milfs en anderen vrouwtjes. Dat is ook 1 van de reden dat ik niet zit te wachten op een relatie.

Dan breek je dr hart in 1000 stukken :D

Dan gewoon even het 'lief' gedeelte overboord gooien, nog een keer zeggen dat je niet wilt.. Uitleggen dat het niet aan haar ligt, blablbabla..
Je kent het wel.

Als het niet werkt; heeeeeeeeeeel lullig doen.
Als dat niet werkt..euh, dan heb je een stalker; aangifte doen :D:D

Ja je hebt helemaal gelijk. Maar wil haar niet meteen vol door de grond heen boren. Ze heeft vanavond een feestje, der beste vriendin is net vertokken voor een half jaar en kerst komt er aan.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:17 ----------

Lol, dat is wel cru maar misschien komt de boodschap dan wel over!:D

:D, gelukkig zit Z zo niet in elkaar.

Das dus eigenlijk een grof gebrek aan ballen van jou kant uit..
:rolleyes:
Lekker the easy way out.
Waarom niet gewoon op een fatsoenlijke manier je punt maken ipv jouw probleem (niet duidelijk durven zijn) haar probleem maken (lullig gedist worden)?

Friends with benefits or GTFO!!

Ja je hebt helemaal gelijk. Maar wil haar niet meteen vol door de grond heen boren. Ze heeft vanavond een feestje, der beste vriendin is net vertokken voor een half jaar en kerst komt er aan.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:17 ----------

:D, gelukkig zit Z zo niet in elkaar.

Excuse me?Zie voorgaande post van jou.. ben ik nou zo gek? of vindt je dat dan niet door de grond boren?

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:18 ----------

Friends with benefits or GTFO!!
Mits op een normale manier kenbaar gemaakt; niets mis mee. :cool:

Ik wou het eerst nog een week rekken, om een prive film te maken:roflol::roflol::roflol::roflol:
:D Oh dat dan weer wel.. OMG.. Nou goed, succes ermee :D

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:24 ----------

Dit is wel lastig als je diegene nog wel echt aardig vindt. Als ze ECHT irritant wordt dan kan het natuurlijk wel.
Nobody said it was easy.. :rolleyes:

Maar nog langer aan het lijntje houden, meisje helemaal hotel de botel..en jij bent maar naar een uitweg aan het zoeken.. Hoe langer je wacht des te langer zij denkt dat jij haar ook helemaal geweldig vindt.
Of je maakt haar onwijs onzeker doordat je inderdaad een beetje dubbele signalen geeft (in haar ogen niet genoeg bevestigd, maar net genoeg bevestigd om haar daar te houden..)

Ook zielig..

lol, bishes zijn moeilijk.

Maar ik ben nog steeds gelukkig u mad?

inb4 haters.

GVD:mad: het is eigenlijk heel aardig, maar weet ff niet wat ik er mee aan moet.

Had maandag gezegd tegen me vriendin dat het allemaal te snel ging en ik geen relatie wou blabla. Heb amper gevoel bij der en ik hou erg van mijn vrijheid momenteel. Heb daarom geen zin om verplicht elk weekend haar te zien enzo.

Gister deed ze ineens whatsappe, dus ff lopen whatsappe.

Maar goed, krijg net een smsje. He kijk eens voor je voordeur. Dus ik dacht verdomme wat nou weer.
Ligt er een cadeautje met een kaartje. Wat heel lief en aardig is. Op dat kaartje staat omdat ik jouw zo lief en relax vindt.

Weet niet wat ik er van vinden. Aan de ene kant vind ik het aardig aan de anderen kant stalk gedrag.
Als dit letterlijk, lees letterlijk, op het kaartje stond: /ignore. jouW en vindT? Is ze wel Nederlands? Of is ze zoveel jonger dat ze nog geen Nederlands op school heeft?

Nee even serieus.. :) Wanneer je haar nu vertelt hoe jij er over denkt doet het haar minder pijn dan wanneer je het bijvoorbeeld over een maand doet...

Nitwit? Heb je weer last van je hormoontjes?

Als dit letterlijk, lees letterlijk, op het kaartje stond: /ignore. jouW en vindT? Is ze wel Nederlands? Of is ze zoveel jonger dat ze nog geen Nederlands op school heeft?

Nee even serieus.. :) Wanneer je haar nu vertelt hoe jij er over denkt doet het haar minder pijn dan wanneer je het bijvoorbeeld over een maand doet...

Het enigste vak wat ik momenteel volg op het HBO is ook bijspijker Nederlands;). Mijn spelling is dramatisch.

Maar goed, ik heb het haar al een keer duidelijk gemaakt.

Terug
Naar boven