Wtf? Why?
Hij zet een redelijk serieus bericht neer, ik reageer redelijk serieus. Vrij normale manier van omgang..lijkt me zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf? Why?
Wtf? Why?
Hij zet een redelijk serieus bericht neer, ik reageer redelijk serieus. Vrij normale manier van omgang..lijkt me zo.
Thanks voor de tip..vraag me af wat er gaat helpen tegen het jouwe..wist je dat chocola eten helpt, voor jouw probleempje?

Ik vind net een shakebeker ergens in een oude sporttas van me. Zo te zien zaten er nog restjes in van een choco wheyshake. Hmm, dat is volgens mij alweer een paar maanden geleden dat ik dat heb gehad. Zal wel lekker ruiken dan dacht ik, dus ik doe de dop eraf ff snif snif.. Nou je raadt het al, GAD-VER-DAM-ME, nog nooit zoiets smerigs geroken!
wil niet weten hoe dat eruit zag bij jouWtf? Why?
Van buitenaf ontstane hormonen..Toe maarHoody heeft zelf last van zijn hormoontjes, exogeen wel te verstaan.

Vind m'n buik + borst een stuk beter uitzien zonder haar..![]()

Vind m'n buik + borst een stuk beter uitzien zonder haar..![]()
of heeft je mamie je aarsje ook geschoren?Moeite met begrijpend lezen?Nog steeds die dikke zweet haar bos rond je lul hangen danof heeft je mamie je aarsje ook geschoren?
---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 20:08 ----------
+1
/ignore