MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nee, heb pas 2x eraan gezeten toen zij weg was. Netjes toch als een heer :)

ja

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 17:36 ----------

feels good man

weet ik veel waar je een keer mee hebt getraind.

10tje is ook leuk kan je 4joints van draaien, als je dan beetje gaar thuiskomt zeg je dat je voor10 euro wiet hebt gehaald en hebt opgemaakt.
Ik blow niet, hoor nu niks meer beneden dus denk dat ze het opggeven hebben. Die TV is ook moeilijk zwaar, denk wel 60/70kg.

is wel redelijk mind blowing.... truffels moet wel beter zijn. ga ik dan ook vast wel ene keer doen LOL

lol, nja heb het erover gehad wat ze van me praktijk vond. En het was liever niet; en liever niet. Dus ja... uittesten kan altijd wel een keer, als ze gvd cadeaus wilt zal toch ergens financiën vandaan moeten komen.

de nieuwe Jo bonte !!!! How toe set up a christmess twee

Rijst ik dacht dat wij iets speciaals hadden... Blijkt dat je me liever in de ondergang ziet, dan aan de top van de wereld:(

lekkere dingen worden heerlijk als je stoned ben dus batsen als je geyl bent is hemel

true torie

Rijst ik dacht dat wij iets speciaals hadden... Blijkt dat je me liever in de ondergang ziet, dan aan de top van de wereld:(

Nee je mag gerust succesvol maar wel onder mijn rechter schouder.

:trollface:

lol nee, bedoel het alleen maar goed zie het maar als een compliment dat je een ubersnelle progressie hebt geboekt :kiss:

Terug
Naar boven