Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vanavond Fight Club op rtl7

Vanavond knock-out op de bank met 10 kilo vlees in m'n pens

Heerljk avondje gehad .. paar pauper wannabee's gezien ... lag helemaal dubbel :)

Rijles ging weer lekker, instructeur was ook zeer tevreden :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerk

:roflol::roflol::roflol:
Moet je dat muziek bestand aanklikken en luisteren naar die nerdenstem :roflol:

- Kan iemand btw die ene gif van die chinees posten dat hij doet alsof hij zich aftrekt en dan ejaculeert? (Lijkt op senor Chang) (lol sorry voor de epic details maar ik zoek 'm al een tijdje)

hangover.gif

have fun phaggot

zo wat voordrinken en dan naar ravie in alkmaar, hopelijk wat zieke mensen ontmoeten die alkmaar zelf ook k*t vinden :D

thnx, moet er nu nog 1tje voor nieuwe streepje. Wie gaat hem geven?:)

OT;

Gisterenavond in verveling protien bonbons gemaakt van zo recept hier. Ben benieuwd, vanavond even afmaken en in de koelkast zetten. Pindakaas smaak nomnonmnnonmnom.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 15:01 ----------

Rijles ging weer lekker, instructeur was ook zeer tevreden :)

Kga ook zo weer rijen, ben benieuwd wat die zegt. 2 weken terug zei die als je zo door blijft gaan kan je op voor praktijk.

laptop terug gefixt naar normale snelheid \o/

Ik ga even epic meal time makem, want ben zwaar teleurgesteld door de weegschaal vanmorgen

5 eitjes op 4 volkorenbroodjes met een aantal plakken ham + 3 sneetjes met een dikke laag pindakaas. Valt nog mee, maar heb nog een bom vlees over van kerst die ik over een uurtje naar binnen ga werken.

Weegschaal mag gewoon niet onder de 90 aangeven, dan word ik leip.

haha,

nonmnonmnom, zo 4 pasteitjes met kip ragou, 4 hele aardappels en 750 gram spinazie.

epic meal = epic meal. Dan straks heerlijk trainen zonder supps!! :D Nog 4 daagjes dan mag het weer.

heel de dag is voor mij een inhaalrace qua eten, sta om 12 uur op en dan gewoon om het uur een mealtje er doorheen knallen

Zonet een stokbroodje naar binnen gewerkt .. nu maar eens trainen .. kijjken of het wat word :P

bleek meer geld op mijn bankkaart te staan dan gedacht, altijd goed wat $$-flow extra :D

Ging lekker, op het laatst ging ik nog even parkeren ging goed. Daarna weet ik niet wat ik deed maar oppeens perongeluk plankgas zonder koppeling ingedrukt terwijl ik wou schakelen toen ik stil stond. Zwaar vaag, had me vergist in koppeling/gas denk ik. Maar zoals het ging is het wel goed om op te gaan voor praktijk examen.

vaak gerepped laatste tijd, zit op 1240 nu

2 streepjes hier, screw you guyssss

Terug
Naar boven