AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtf boeit al die karma nog door al dat kvk gezeik eigenlijk?

Ik snap het hele kvk niet, net alsof je er wat aan hebt:rolleyes:

karma gives me gains

1 blokje ----------- 10 blokjes
e-derp ----------- e-hero

snapte?

kerel jij brengt absoluut niks nuttigs op dit forum... al je streepjes hebt je 'verdient' met kvk of je trollbuddies.

dus je karmastaaf is niks waard.

u jelly?

nee lol, boeit me eigenlijk helemaal geen ene ****** heel het karma systeem niet.

Maar hehe, om straks als een v/d hoogste te staan vindt ik dan wel weer leuk snapte?

OT: Ik ga zo trainen, heerlijk voor het eerst sinds tijden :)

lange karma staaf, maar een kleine derde been

Ik ga donderdag waarschijnlijk mee met wat vrienden naar Duitsland om vuurwerk te kopen. Althans, zij gaan voor het vuurwerk, ik wil er (goedkope) drank halen. Scheelt dit nou echt zoveel? Waar moet ik op rekenen? Iemand die me hier zinnige informatie over kan verschaffen?

Ik ga donderdag waarschijnlijk mee met wat vrienden naar Duitsland om vuurwerk te kopen. Althans, zij gaan voor het vuurwerk, ik wil er (goedkope) drank halen. Scheelt dit nou echt zoveel? Waar moet ik op rekenen? Iemand die me hier zinnige informatie over kan verschaffen?
hou je van bier ? lekker erdinger of paulaner weizzen bier inslaan :)

hou je van bier ? lekker erdinger of paulaner weizzen bier inslaan :)
Ik hou zeker van bier, maar hou het lekker bij Grolsch. Was van plan bacardi razz, bacardi dragon berry, apfelkorn en misschien nog wat passoa/safari en bananenlikeur te halen als ze dat hebben. De moeite waard om daarvoor richting Deutschland te gaan?

Ik hou zeker van bier, maar hou het lekker bij Grolsch. Was van plan bacardi razz, bacardi dragon berry, apfelkorn en misschien nog wat passoa/safari en bananenlikeur te halen als ze dat hebben. De moeite waard om daarvoor richting Deutschland te gaan?

Euphorea is een held :) Marietje grolsch, wat een fijn vrouwtje

Super boer'n

een pic uploaden van 1x1

baas

Terug
Naar boven