Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het hele kvk niet, net alsof je er wat aan hebt![]()
10 streepjes **** Yeeee
iedereen die mij regelmatig karma geeft zit zo op de 5 balkjes door kvk.
kerel jij brengt absoluut niks nuttigs op dit forum... al je streepjes hebt je 'verdient' met kvk of je trollbuddies.
dus je karmastaaf is niks waard.
kerel jij brengt absoluut niks nuttigs op dit forum... al je streepjes hebt je 'verdient' met kvk of je trollbuddies.
dus je karmastaaf is niks waard.

hou je van bier ? lekker erdinger of paulaner weizzen bier inslaanIk ga donderdag waarschijnlijk mee met wat vrienden naar Duitsland om vuurwerk te kopen. Althans, zij gaan voor het vuurwerk, ik wil er (goedkope) drank halen. Scheelt dit nou echt zoveel? Waar moet ik op rekenen? Iemand die me hier zinnige informatie over kan verschaffen?

Ik hou zeker van bier, maar hou het lekker bij Grolsch. Was van plan bacardi razz, bacardi dragon berry, apfelkorn en misschien nog wat passoa/safari en bananenlikeur te halen als ze dat hebben. De moeite waard om daarvoor richting Deutschland te gaan?hou je van bier ? lekker erdinger of paulaner weizzen bier inslaan![]()
Ik hou zeker van bier, maar hou het lekker bij Grolsch. Was van plan bacardi razz, bacardi dragon berry, apfelkorn en misschien nog wat passoa/safari en bananenlikeur te halen als ze dat hebben. De moeite waard om daarvoor richting Deutschland te gaan?
Marietje grolsch, wat een fijn vrouwtjeDankje.Euphorea is een heldMarietje grolsch, wat een fijn vrouwtje
1x1?

true story