AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:(:treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken::treuren::huilen::janken:

Maak me zo zorgen om 1%bf aan te komen, dat ik nauwelijks kan genieten:(:treuren::janken::huilen::treuren::janken::huilen::treuren::janken::huilen::treuren::janken::huilen:

Dramatic-Seth.jpg

Net lekker Grieks gegeten en straks naar een dikke Rave! ow yeah :D

nice, wel clean toch? inb4 vanavond strak en zzaterdag ook

ow ja, jij was toch aan het cutten in de winter?

ja, soort van gefailed, sta op 11-12%, morgen 40% en zie pittig aders doorkomen bij me schouders dus redelijk succesvol. vanaf 1 jan weer 2 weken bulken 1 week cutten tot maart en dan hopelijk naar de 8-9

of forever dreamerbulk zoals deze avond :D

nice, wel clean toch? inb4 vanavond strak en zzaterdag ook

ja, soort van gefailed, sta op 11-12%, morgen 40% en zie pittig aders doorkomen bij me schouders dus redelijk succesvol. vanaf 1 jan weer 2 weken bulken 1 week cutten tot maart en dan hopelijk naar de 8-9

of forever dreamerbulk zoals deze avond :D
Gewoon ossehaas genomen enige niet cleane was me sausje heb ernaast gewoon rijst genomen :) morgen lekker nasty eten! Ja dikke rave op de agenda :cool: jij nog party?

Een immens grote everzwijnenbout maakte mijn dag goed.

Gewoon ossehaas genomen enige niet cleane was me sausje heb ernaast gewoon rijst genomen :) morgen lekker nasty eten! Ja dikke rave op de agenda :cool: jij nog party?

vandaag niet, morgen eentje in alkmaar maar ga alleen drinken daar en zaterdag hardste avond tot nu toe

amsterdam united van ong 10 tot 6 en dan een after van 7 tot 6

en dan nog de trein terug als zombies

Vanavond weer 3 nummers geregeld waarvan 1 zegt dat ze een vriendin heeft, 2e reageert niet .. en de 3e heeft interesse .. damn, k*t vrouwleu

banaan eten nadat ik mijn tanden heb gepoetst.

Kom er net achter dat ik straks een smak geld krijg van m'n oma.. om m'n studie te betalen enzo!

YEAAAAAAAAAH RIGHT, om m'n studie te betalen!

:nowai:

PARTYYY!

LoL ..

Kom er net achter dat ik straks een smak geld krijg van m'n oma.. om m'n studie te betalen enzo!

YEAAAAAAAAAH RIGHT, om m'n studie te betalen!

:nowai:

PARTYYY!

jelly, ik hb wat deo's gehad en nog wat kleine dingen

ik wou bert en ernie pyjama

Terug
Naar boven