- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Sad if serious.Maak me zo zorgen om 1%bf aan te komen, dat ik nauwelijks kan genieten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sad if serious.Maak me zo zorgen om 1%bf aan te komen, dat ik nauwelijks kan genieten![]()
Maak me zo zorgen om 1%bf aan te komen, dat ik nauwelijks kan genieten![]()
Net lekker Grieks gegeten en straks naar een dikke Rave! ow yeah![]()

Gewoon ossehaas genomen enige niet cleane was me sausje heb ernaast gewoon rijst genomennice, wel clean toch? inb4 vanavond strak en zzaterdag ook
ja, soort van gefailed, sta op 11-12%, morgen 40% en zie pittig aders doorkomen bij me schouders dus redelijk succesvol. vanaf 1 jan weer 2 weken bulken 1 week cutten tot maart en dan hopelijk naar de 8-9
of forever dreamerbulk zoals deze avond![]()
morgen lekker nasty eten! Ja dikke rave op de agenda
jij nog party?Gewoon ossehaas genomen enige niet cleane was me sausje heb ernaast gewoon rijst genomenmorgen lekker nasty eten! Ja dikke rave op de agenda
jij nog party?
Vanavond weer 3 nummers geregeld waarvan 1 zegt dat ze een vriendin heeft, 2e reageert niet .. en de 3e heeft interesse .. damn, k*t vrouwleu

haha lekker veel plezier goos!vandaag niet, morgen eentje in alkmaar maar ga alleen drinken daar en zaterdag hardste avond tot nu toe
amsterdam united van ong 10 tot 6 en dan een after van 7 tot 6
en dan nog de trein terug als zombies
fout topic?Iedereen keek me raar aan toen ik weigerde een hap uit een oliebol te nemen =\
Iedereen keek me raar aan toen ik weigerde een hap uit een oliebol te nemen =\

Kom er net achter dat ik straks een smak geld krijg van m'n oma.. om m'n studie te betalen enzo!
YEAAAAAAAAAH RIGHT, om m'n studie te betalen!
PARTYYY!
jelly, ik hb wat deo's gehad en nog wat kleine dingen
ik wou bert en ernie pyjama
Ik krijg ook never wat ik vraag!
K*thomo met z'n k*tbaard