XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tumblr_lvk7ka7nX61r76lino1_250.gif

marcel hoeveel punten heb jij

qua overtreding jwt

Hehe i know that feeling. Als je met een meise samen bent. Ik ga dat meestal even naar buiten om het gas te laten lossen. Scheten van 20sec lang zijn dan ook geen uitzondering.

hahaha, exactly, maar toen ik eenmaal op de wc was kon ik geen lekkere scheet laten :(

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 17:08 ----------

wooooooooooooooooh ben net terug van rugtraining, maar wil gvd nu weer trainen

http://www.youtube.com/watch?v=1TeQpXPY9nQ

Poe 110kg bench, me jelly
16 jaar

Hahaha je moet ook niet op de wc doen. Of de wc moet perfect geluids dicht zijn.
Want naast de nodige lucht gaan de windjes ook gepaard met de nodige decibels.

De wc was ver weg van de slaapkamer, dus ik kon best knetteren zonder dat ze het hoorde. Heb wel eens per ongeluk een keiharde ruft gelaten in de wc bij iemand anders en dat MOET ze gewoon gehoorde, maar toen ik terugkeerde had zij poker face op dus deed ik ook maar poker face xD

De wc was ver weg van de slaapkamer, dus ik kon best knetteren zonder dat ze het hoorde. Heb wel eens per ongeluk een keiharde ruft gelaten in de wc bij iemand anders en dat MOET ze gewoon gehoorde, maar toen ik terugkeerde had zij poker face op dus deed ik ook maar poker face xD

Herkenbaar!:roflol:

Vol dagje vandaag gehad, eerst lekker uitgeslapen tot 12uur, daarna even gegeten, winkelen,kamer een keer opgeschoond, verjaardag, weer eten, nu even lekker 90minuutjes voor mezelf, en dan straks 20:00 benen/biceps trainen, zwemmen en sauna en daarna bij me vriendin in bed kruipen.

Heb trouwens een oudejaarslot gekocht, wish me luck :D €30, hoppa.

Gvd morgen ook al weer een bestelling van ruim €350 liggen kwa vuurwerk in baarle nassau maar de helft daarvan is al zowat doorverkocht waar ik weer een mooie winst uit kan halen :)

Leuk zaken doen zo, haha k*t koters oplichten (L)

Lekker getraind zonet ... damn lekker borst/biceps gedaan... fijn

Straks even nog wat naar binnen eten .. en dan lekker naar Enschede filmpje kijken ...

Terug
Naar boven