Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wc was ver weg van de slaapkamer, dus ik kon best knetteren zonder dat ze het hoorde. Heb wel eens per ongeluk een keiharde ruft gelaten in de wc bij iemand anders en dat MOET ze gewoon gehoorde, maar toen ik terugkeerde had zij poker face op dus deed ik ook maar poker face xD

Herkenbaar idd. Bij me ex had ik er op ten duur wel schijt aan.Herkenbaar idd. Bij me ex had ik er op ten duur wel schijt aan.

Lekker even een uurtje op mijn nieuwe werk vertoeft! Contract ondertekend, voorwaarden zijn ok, dus i'm happy! Dinsdag beginnen..
Voor de 2de keer in mijn leven een groepslesje mee doen..ben benieuwd..

ik laat gewoon scheten in de buurt bij mijn vriendin hoor...
sterket nog, heb een tijdje geleden al een mooie prank op der gedaan.
we lagen al op bed en ik had al stiekem zon stille sluipert gelaten, zon lekkere sterke. zeg ik tegen haar: wie het eerste met zn hoofd onder de dekens ligt!
zij: oke
ik: 3, 2, 1 .... 0!
zij schiet met de hoofd onder de deken en ik lig al helemaal stuk te gaan in bed
3 tellen later begon ze me uit te schelden en was ze volgens mij niet helemaal blij met mijn gevoel voor humor
dat gezicht blijft me eeuwig bij.
ik laat gewoon scheten in de buurt bij mijn vriendin hoor...
sterket nog, heb een tijdje geleden al een mooie prank op der gedaan.
we lagen al op bed en ik had al stiekem zon stille sluipert gelaten, zon lekkere sterke. zeg ik tegen haar: wie het eerste met zn hoofd onder de dekens ligt!
zij: oke
ik: 3, 2, 1 .... 0!
zij schiet met de hoofd onder de deken en ik lig al helemaal stuk te gaan in bed
3 tellen later begon ze me uit te schelden en was ze volgens mij niet helemaal blij met mijn gevoel voor humor
dat gezicht blijft me eeuwig bij.
Gaat altijd wel lekker snel met AAS jaHmmm, dacht dat ik 1-2 weken alleen benen kon gaan trainen, omdat ik mijn pols gekneust had, blijkt dat hij nu bijna volledig is hersteld!![]()

Laat hem jongen, foto's bewijzen niet dat hij aan de AAS zit dus wat ga je conclusies trekken.

Was een grapjuh rijstLaat hem jongen, foto's bewijzen niet dat hij aan de AAS zit dus wat ga je conclusies trekken.
Bij mij ging het ook in 6maanden zwaar snel, aangekomen, droger gaan staan en bruine kleur doet ook wonderen.

Punt blijft wel... Rijst = stiekem diep van binnen jelly,geef maar toe rijst..![]()