AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker even een uurtje op mijn nieuwe werk vertoeft! Contract ondertekend, voorwaarden zijn ok, dus i'm happy! Dinsdag beginnen..
Voor de 2de keer in mijn leven een groepslesje mee doen..ben benieuwd..

De wc was ver weg van de slaapkamer, dus ik kon best knetteren zonder dat ze het hoorde. Heb wel eens per ongeluk een keiharde ruft gelaten in de wc bij iemand anders en dat MOET ze gewoon gehoorde, maar toen ik terugkeerde had zij poker face op dus deed ik ook maar poker face xD

:roflol::roflol::roflol::roflol: Herkenbaar idd. Bij me ex had ik er op ten duur wel schijt aan.

:roflol::roflol::roflol::roflol: Herkenbaar idd. Bij me ex had ik er op ten duur wel schijt aan.

Ik heb nog steeds niet de ballen om bij me vriendin thuis te gaan schijten. Als ik een scheet moet laten en ik weet dat hij gaat stinken als ik naast haar lig zet ik lekker me gaatje op een kiertje dat het rustig naar buiten komt en hopen dat de stank via me voet onder de dekens vandaan gaat lol.

Wel schaamte, 1e scheet die ik bij haar had gelaten was toen ik een pijpbeurt kreeg. Dus alles is nu zowat normaal lol.

ik laat gewoon scheten in de buurt bij mijn vriendin hoor...

sterket nog, heb een tijdje geleden al een mooie prank op der gedaan.

we lagen al op bed en ik had al stiekem zon stille sluipert gelaten, zon lekkere sterke. zeg ik tegen haar: wie het eerste met zn hoofd onder de dekens ligt!
zij: oke
ik: 3, 2, 1 .... 0!

zij schiet met de hoofd onder de deken en ik lig al helemaal stuk te gaan in bed :roflol:
3 tellen later begon ze me uit te schelden en was ze volgens mij niet helemaal blij met mijn gevoel voor humor :shrug:

dat gezicht blijft me eeuwig bij.

we lagen al op bed en ik had al stiekem zon stille sluipert gelaten, zon lekkere sterke. zeg ik tegen haar: wie het eerste met zn hoofd onder de dekens ligt!

zij schiet met de hoofd onder de deken en ik lig al helemaal stuk te gaan in bed :roflol:
3 tellen later begon ze me uit te schelden en was ze volgens mij niet helemaal blij met mijn gevoel voor humor :shrug:

sad sad boy!

trainingen gaan erg lekker

Lol Tymen bazenactie,

Als ik weet dat ik van die vieze heb zeker een goede. Mss voor vanavond haha.

hahahahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmmm, dacht dat ik 1-2 weken alleen benen kon gaan trainen, omdat ik mijn pols gekneust had, blijkt dat hij nu bijna volledig is hersteld!:)

Punt blijft wel... Rijst = stiekem diep van binnen jelly,geef maar toe rijst..:rolleyes:

Volgensmij ben jij de enige op DBB die dat vindt:(

Heb er wel vertrouwen in :) Bij mij ging het ook in 6maanden zwaar snel, aangekomen, droger gaan staan en bruine kleur doet ook wonderen.

Gewoon combinatie van....

Nha, heb nog steeds vertrouwen in je schoonheid. Khoop voor je dat je jezelf nog niet gaat bevuilen met AAS en anders eigen keus :)

hihihaha :kiss:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 19:24 ----------

Punt blijft wel... Rijst = stiekem diep van binnen jelly,geef maar toe rijst..:rolleyes:

Nee, maar je lijkt gvd veel op mij nu lol (srsly) daarom vind ik het wel leuk om je beetje te volgen. Je hebt zoieso betere benen, schouders denk ik ook beter maar mijn borst is zeker beter.

Op die manier zit ik een beetje te kijken, en als je progressie blijft maken heb je me in de zomervakantie op alle vlakken ingehaald dan ben ik wel jelly.

Maar de waarheid is, me voeding/rust is gewoon pauper en ik merk dat het ook negatieve invloed heeft op me gains en vooral ook kracht. Dat gaat de laatste tijd ook niet erg meer veel naar boven.

Ja natuurlijk, jij kan mij ofc vanuit jouw bril goed beoordelen.. Ik heb nog nooit een duidelijk pic van jou gehad, zodat ik jou kan beoordelen:rolleyes: Maak er gewoon 1? of stuur via pm, als het klopt wat je allemaal zegt ben je redelijk buff, dat verwacht ik dus ook op die pic te zien :)

Op naar de Enschedese bioscoop.. bye bye alle lieve dbb vriendjes/vriendinnetjes ...

2e squatrek, deze eindelijk met spotters. + iets van 500kg aan gewichten erbij @ sportschool.

jeej

hot chick die ik al tijdje leuk vind nodigde me bij haar thuis uit om te chillen, zit zeker potentie in! ;)

nee geen pics! :D

Terug
Naar boven